Serieus? Ik vind het maar een eng ding, en ik wil ook niet dat Kai minder haar heeft, hij heeft een prima vacht.
Maar ik heb een tijdje niet goed op mijn radiatorbakjes gelet, en op een gegeven moment was de lucht te droog en werd Kai statisch. Toen ontwikkelde hij die enorme klitten (normaal gesproken gaat het prima, mits hij dagelijks even bijgehouden wordt, dan heeft hij wat speekselknopen in zijn kraag, en soms wat kleine klitjes in zijn broek, die gaan er bij de dagelijkse borstelbeurt goed uit), die ook meteen vervilt raakten.
Ik kan ze er niet uit krijgen zonder hem pijn te doen (ze zitten op de huid, dus zelfs als ik er al tussen kom met de schaar, dan nog moet ik heel hard aan de klit trekken) en ik weet dat hondentrimmers zulke klitten er wel pijnloos uitkrijgen (en cremespoeling gebruiken zodat er niet meteen weer klitten inkomen, maar ik denk niet dat Kai in bad gaat), dus ik neem aan dat kattentrimmers dat ook kunnen.
Hier waren trouwens nog meer mensen met katten die meegingen naar de wc toch? Mijn vrienden vinden het nogal raar, want hun katten doen het niet, maar Kai moet echt altijd mee, en Jet soms. Ik greep Kai gisteren net op tijd bij zijn nekvel, hij wilde alvast op de wc, voordat ik er zat, hij maakte echt een snoekduik in de pot