Vegatopia Forum

Hardlopen

Offline Wombat

• 2.706
Re: Hardlopen
« Reactie #400 Gepost op: 30 december 2015, 07:34:59 »
Dat maakt niet uit, jij hebt het tenminste gedaan. Je bent terecht trots.  :cheernerd:

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #401 Gepost op: 03 januari 2016, 20:51:23 »
Leuk om te zien dat een aantal nog steeds loopt. Ik loop business april bij de atletiek vereniging. Heb in oktober mijn eerste duurloop van 15 km gedaan.  Ben stiekem vrij fanatiek gaan sporten ( maar dat moet misschien ergens anders) hoopte eigenlijk de bruggenloop te doen in Rotterdam in december. Maar toen viel ik en bleek ik mijn rug gekneusd te hebben 😞😞 gevolg ongeveer 6 weken niks kunnen doen. Inmiddels een andere baan en nu is lopen ook lastiger in te plannen, zeker met de feestdagen, Maar ik heb de 27ste wel een 7,5 km nightrum gedaan en 1 januari samen met mijn paps een 10 km run. We gaan dus weer de goede kant op.

Doelen voor dit jaar;

in april de 1/4 marathon met mijn vader en mijn broertje,
In juni mijn eerste 1/4 triathlon
In september/ oktober mijn eerste 1/2 marathon

Wat hebben jullie gepland staan?
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #402 Gepost op: 03 januari 2016, 21:11:02 »
Schoorl en Leiden. Beide 10 km. Maar ivm zware verkoudheid met koorts heb ik een maand niks gedaan. Nu wel weer rustig aan het oppakken. Jeetje, wat hakt koorts er in zeg, moet weer helemaal opnieuw beginnen.

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #403 Gepost op: 03 januari 2016, 21:17:37 »
Naar is dat he? 6 weken plat moeten helpt trouwens ook niet 😞😞😞
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline neleH

• 1.736
« Reactie #404 Gepost op: 04 januari 2016, 09:43:33 »
Knap hoor!
Weet je, met veel doorzettingsvermogen kan iedereen dat opbouwen. Ik heb er zelf ook twee jaar over gedaan! Maar ik kan het iedereen aanraden.

Eens. I love hardlopen!

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #405 Gepost op: 04 januari 2016, 10:13:55 »
Ik heb mezelf ter motivatie een gps-horloge cadeau gedaan. Dat soort gadgets vind ik erg leuk, je kunt precies zien wat je doet en gedaan hebt. En dat je progessie maakt.

Offline neleH

• 1.736
« Reactie #406 Gepost op: 04 januari 2016, 10:25:13 »
Ik gebruik al tijden Runkeeper op mijn telefoon (al ca 1100km  :)). Werkt super! Ik durf niet zo'n horloge te kopen, ik snap dat soort gadgets meestal niet en raak erg gefrustreerd als het allemaal niet werkt zoals ik dacht dat het werkt  ;D.

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #407 Gepost op: 04 januari 2016, 10:32:59 »
Ik wil mijn telefoon niet meenemen, maar het idee is hetzelfde. Runkeeper of endomondo of strava kan ook. Ik had toch een nieuw horloge nodig, dus voor mij kwam dat mooi uit :angel:.

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #408 Gepost op: 04 januari 2016, 20:43:02 »
Ik gebruik al tijden Runkeeper op mijn telefoon (al ca 1100km  :)). Werkt super! Ik durf niet zo'n horloge te kopen, ik snap dat soort gadgets meestal niet en raak erg gefrustreerd als het allemaal niet werkt zoals ik dacht dat het werkt  ;D.

Dan is de TomTom ideaal voor je! Echt supersimpel! Ben er zelf heeeel blij mee!

Offline bambi

• 5.560
« Reactie #409 Gepost op: 04 januari 2016, 20:52:26 »
Ik heb een redelijk eenvoudige Garmin en dat werkt ook. Vandaag was wel afzien: later dan gehoopt dus half in het donker, natte voeten vanaf onder, nat haar vanaf boven ... Maar goed, het is weer volbracht.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Indira

• 520
« Reactie #410 Gepost op: 04 januari 2016, 22:36:37 »
de Suunto Ambit3 Blue staat op mijn lijstje.. die kan je dan ook voor allerlei andere (sport) doeleinden gebruiken. Ik heb m mezelf toegezegd als als,als..
Za Zemiata!

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #411 Gepost op: 05 januari 2016, 21:29:35 »
Een fitbit staat hier ook nog op t wensenlijstje 😬

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #412 Gepost op: 06 januari 2016, 13:43:22 »
Leuk, al die speeltjes. Ik heb gisteren gelopen, en wilde eigenlijk opgeven. Toen bedacht ik dat dat dan voor eeuwig geregistreerd zou zijn, wat ik toch een beetje jammer zou vinden. Ben toen toch maar doorgelopen. Aan de ene kant trots dat ik mijn voorgenomen rondje afgemaakt heb, aan de andere kant teleurgesteld in mezelf dat ik een apparaatje nodig blijk te hebben om me te motiveren :-\.

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #413 Gepost op: 06 januari 2016, 14:34:07 »
Ik loop niet hard, maar probeer wel elke dag 10.000 stappen te lopen, en de fitbit motiveert toch wel om als ik op de 7000 of 8000 zit, er nog even 2000 bij te doen. Ik ben echt teleurgesteld als ik in een rij van sterretjes een dag zonder ster heb, heel kinderachtig maar het werkt dus wel. In december niet trouwens, toen heeft bankhangen het glorierijk gewonnen.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline neleH

• 1.736
« Reactie #414 Gepost op: 06 januari 2016, 15:41:47 »
Herkenbaar sam, als ik mijn rondje gelopen heb en ik zit net onder mijn streefafstand, loop ik de straat nog een keer heen en weer  :)

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #415 Gepost op: 28 januari 2016, 16:43:25 »
Wordt er nog gelopen? Het overzicht van mijn horloge geeft genadeloos aan dat ik 9 januari voor het laatst gelopen heb. Dat gaat nog wat worden, in Schoorl (14-2). Vanavond ga ik voor het eerst naar bootcamp, ben erg benieuwd of ik zaterdag al zo van de spierpijn bekomen ben dat ik weer een stukje kan gaan lopen.

Offline bambi

• 5.560
« Reactie #416 Gepost op: 28 januari 2016, 18:39:09 »
Zeker wel! Vandaag nog, ik had een zonnebril op moeten doen!
Twee รก drie keer per week, braaf he. :P

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #417 Gepost op: 29 januari 2016, 10:09:44 »
👍

Offline bambi

• 5.560
« Reactie #418 Gepost op: 29 januari 2016, 21:00:13 »
👍
Kippig zag ik het even voor een middelvinger aan ;)
Wel een dilemma wat ik morgen wil: wil ik echt een half uur fietsen door de regen naar mijn hardloopclub?!

En wat betreft voornemens: 5 mei golden ten (5 km), en 22 mei Marikenloop (5km). Spannend!

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #419 Gepost op: 29 januari 2016, 21:10:19 »
Wel een dilemma wat ik morgen wil: wil ik echt een half uur fietsen door de regen naar mijn hardloopclub?!
Ja.