En verder mocht ik best een paar dagen mijn tenen intapen als ik graag wilde lopen. Ik gun ze nog even rust. Er staan hier twee erg lelijke, maar ongetwijfeld goede schoenen op ze te wachten
Goed dat je nieuwe schoenen hebt gekocht! En het lijkt me verstandig om idd even te wachten, al geneest een afgevallen teennagel ook best snel hoor
. (Ik heb dat gehad na de Vierdaagse. Geloof niet dat mijn schoenen toen te klein waren, want 2 maten groter dan normaal al, maar de laatste paar dagen was ik eigenlijk al over mijn grenzen heen en was ik een en al vocht.)
Heb vandaag een van mijn slechtere trainingen gedaan de laatste tijd. Ik wilde eigenlijk 12 km ofzo lopen. Ik heb dat wel eens eerder gedaan, dus dat kan ik best. Na 55 minuten probeerde ik een heuveltje op te rennen en klap! Niets meer, adem weg, spieren op. Was de wandeling gisteren in Cappadocië gisteren toch te zwaar waarschijnlijk. Ach ja, probeer de rest van de week nog 1 of 2 keer een intervaltraining te doen en dan nog eens een langer stuk.