@Temari: als het waisthoopen goed lukt kun je eens proberen om al hoepelend een rondje te draaien (met de hoepelrichting mee is het makkelijkst) of om al hoepelend een paar stappen te zetten. Voor sterke armen kun je ook handhoopen (naast je of boven je hoofd, misschien niet in de woonkamer oefenen), of probeer eens isolaties (), dat ziet er cool uit en het lijkt makkelijk maar dat is het niet!
Hou jij trouwens ook je cm's bij of doe je het daar niet voor?
Gaaf hoe soepeltjes zij dat doet! Ja, 't waisthoopen gaat prima. Stappen zetten doe ik ook wel, maar da's meer per ongeluk. Eén keer probeerde ik het expres, dat ging toen uiteraard mis. Met handhoopen sloop ik denk ik alles in huis, en ik zie mezelf toch ook niet echt buiten op straat staan ermee, dus ik denk dat ik dat oversla. Maar die isolations zijn denk ik wel leuk, en misschien ook wel te doen binnenshuis, bedankt!
Nee, ik heb me niet gemeten. Ik ben weer op het gewicht dat ik wilde, verder hou ik me daar niet zo mee bezig, vooral omdat het voor mij als bron van motivatie echt niet werkt. Ik wil wel in beweging zijn/blijven, dit lijkt me daarbij een leuke toevoeging.
Mijn hoepel is trouwens niet glad aan de binnenkant (ik heb zo'n fitnesshoepel), dus lang niet alle hand hoopdingen (en andere trucjes) zouden daarmee kunnen. Is de jouwe wel helemaal glad?