Wat is je vraag?
Geen vraag, maar meer een vrijbrief om wederom over sport te praten in de Afvaldraad
Ik heb ook nog een vraag: wat eten jullie voor spinning-achtige trainingen? Ik spin om half tien 's ochtends (en dat wil ik niet aanpassen, want dan is mijn favoriete instructeur er) en ik ontbijt nu meestal rond kwart over acht. (En dat is dan het eerste wat ik doe als ik uit bed komt.)
Het is me nog niet gelukt om zó te eten dat ik er tijdens de training geen last van heb.
Normaliter ontbijt ik met vrij veel yoghurt met cruesli en vaak ook fruit, maar voor het spinnen eet ik daar minder dan de helft van. En nog zit het in de weg.
In het weekend spin ik 's ochtends, de les begint dan om 10 uur, maar ik zit meestal al 15-20 min. eerder op de fiets rustig warm te trappelen. Ik ben dan even na achten m'n bed uit gerold om om 8.30 uur mijn müsli (soms kippenvoer met gedroogd fruit en noten, soms de krokante uitvoering) met volle yoghurt naar binnen te lepelen. Yoghurt met müsli zijn samen een dessertkommetje vol. Erbij een glas verse jus en daarna nog twee bakjes koffie. 's Ochtends heb ik nooit last van mijn eten. Na het fietsen ga ik nog even dobberen in het zwembad en de sauna in, maar dan heb ik altijd wel al flinke trek.
's Avonds begint het om 19 uur, dan eet ik vroeg warm (zo snel mogelijk uit het werk naar huis en het prakje in de magnetron) en niet te veel. Uiterlijk om 17 uur. Na afloop heb ik dan ook weer zin in wat: soep, knackebrød met kaas, fruit, broodje bapao, tosti o.i.d. 's Avonds heb ik soms wel last van het eten, maar zonder eten ga ik het uur niet volhouden