Gisteren boerenkoolstamppot met (het past er niet echt bij maar 'moest' op) biefstukc van vivera. Prima combi. Erbij amsterdamse uitjes.
Risotto met allerlei groentes. Beetje comfortfood nu het zo koud is!Oh kak nee, ik doe aan DryJanuary. En een risotto zonder wijn is...nouja.
Citaat van: neleH op 18 januari 2019, 11:23:00Risotto met allerlei groentes. Beetje comfortfood nu het zo koud is!Oh kak nee, ik doe aan DryJanuary. En een risotto zonder wijn is...nouja. Is ook wel lekker hoor! Doe het regelmatig zonder en vervang het dan ook niet.
Gebakken aardappeltjes en rode kool, allebei erg lekker, maar de ster van de maaltijd was lekker retro: kapucijners met een fijngesneden uitje, afgeblust met goede sojasaus. Ja, ik heb de kapucijner herontdekt.
Citaat van: LL de Ling op 18 januari 2019, 11:32:39Citaat van: neleH op 18 januari 2019, 11:23:00Risotto met allerlei groentes. Beetje comfortfood nu het zo koud is!Oh kak nee, ik doe aan DryJanuary. En een risotto zonder wijn is...nouja. Is ook wel lekker hoor! Doe het regelmatig zonder en vervang het dan ook niet.Ik gebruik nooit wijn in de risotto, wel een scheutje wittewijnazijn. Lekker friszurig.