Ha, bedankt Karl. Inderdaad, niet te vaak zo eten. Het is zowat drie jaar geleden dat we bij dit restaurant aten. Overigens, in Eindhoven is nu een super restaurant, veganistisch, dat Albrecht heet, in de Gagelstraat, niet ver van het station. Een dochter die in Eindhoven woont ontdekte het en nodigde ons uit.
Mijn vrouw had een interessante prijs bedongen bij de twee-sterrenoverbuurman, anders is het niet te doen.
O ja, bij het dessert dat ik voor vandaag vermeldde, zijn ook nog stukjes cactusvijg waar ik een beetje honing-umebusimengsel op zal doen. Ik zal mijn eerdere tekst aanvullen.
Mijn vrouw kookte het leeuwendeel. Mijn bijdrage is het genoemde honingmengsel en de kleefrijstballen, waar ik ook nog een lepeltje tamari in mengde en kuchai ofwel knoflookbieslook uit de tuin in snipperde. Rijst gekookt met een stuk citroengras, wat bouillonpoeder en een beetje fungimixpoeder van Johnny Boer. Zo koken we met de immigratieachtergrondslag, die men vroeger allochtonenslag noemde. Welke rijksidioot toch bedacht dat de term allochtoon krenkend zou zijn?