Vorige week zondag draaide ik een enorm lekkere salade in elkaar (ongeveer) naar recept van Terry Hope Romero: spitskool, zuurkool, appel, zelfgemaakte croutons, gruwelijk lekkere gemarineerde tempeh, en ook erg smakelijke thousand islands dressing. Meer van gegeten dan goed voor me was...
Maandag at ik bij Robin Food: pompoen-zoete-aardappelsoep, tortillachips met bonen en gestoofde groenten in chipotlesaus, appelgebak met spijs toe.
Dinsdag weet ik niet meer precies, ik denk die stoofpot met koekjesbovenkant van laatst.
Woensdag meer zuurkool-tempehsalade.
Donderdag gebakken aubergine met misosaus, en linzenballetje, zoetzure komkommer en noodles in tomaten-misosaus bij Men Impossible, de vegan noodlebar.
Vrijdag pompoenrisotto en sla met paprika en pistachedressing.
Gister salade met geroosterde biet, pecannoten en dressing met ahornsiroop en mosterd. En tofufrittata met mangold, knoflook, basilicum, oregano en nog wat specerijen. Toe Grunschnabelijs wegens niet-beschikbare vegan B&J's.
Vanavond comfort food: gekookte rijst, gebakken courgette met knoflook en hoisinsaus, gebakken tofu met ketjap en sambal, satésaus. Wellicht straks meer Grunschnabel.