Maandag at ik bij Robin Food, o.a. pompoensoep, drie stamppotjes (venkel, biet en boerenkool), gebakken champigs, twee salades en kokoscake.
Dinsdag een portie in het weekend gemaakte knolselderijsoep van vegatopia met hazelnoten en gebakken salie.
Woensdag maakte ik bloemkool-pestosoep met gnocchi (van Isa does it); die was erg lekker!
Donderdag een kliekje van een stoofpot met seitan en verscheidene groenten.
Vrijdag ook een kliekje, van een stoofschotel met groenten, kikkererwten en linzen.
Gisteren frittata van tofu en mangold, gestampte aardappelen met bietjes en sla met gedroogde tomaatjes, bleekselderi, walnoot en pistachedressing. Toe sojakwark met vanilleyofu en kersen op sap die ik laatst in de kast vond en al een eeuwigheid over de datum waren.
Vandaag maakte ik een stoofpot met paddenstoelen, wortel en bleekselderij, met op de stoofpot meegebakken aardappelkoekjes, volgens
dit briljante recept.
Zodadelijk als hij ontdooid is nog de laatste pompoen-petit four uit de reeks probeersels voor afgelopen kerst.
Mijn systeem om op m'n vrije dagen uitgebreid te koken en dan een paar extra porties te maken voor op werkdagen, bevalt me behoorlijk goed. (Ik heb alleen wel spijt van m'n aankoop van de diepvriesbakjes zonder plek op het deksel om op te schrijven wat er eigenlijk in zit...)