Vanavond vrienden op bezoek. Eerst een sessie met niet eetbare noten van de doedelzak, bas, melodica en triangel, gevolgd door pizzagourmet met de Pizzarette. Lekker luchtig pizzadeeg, kruidige tomatensaus, mozzarella. Daarnaast op tafel: spinazie, rucola, pijnboompitten, kerstomaatjes, pepertjes, aubergine, paprika, rode ui, knoflook, kerstomaatjes, ananas, olijven, oesterzwam, oregano, Italiaanse kruiden van Selly, chili-olie, Italiaanse harde kaas. Combineer maar raak. Voor de grap heb ik ook een boerenkoolpizzaatje gemaakt: er is een goede reden waarom dit niet tot het klassieke pizzarepertoire behoort (hierdoor ontmoedigd heb ik maar geen zuurkoolpizza met ananas gemaakt, wat me ook wel geinig leek). Goed twee uur kook- en eetplezier, per persoon in totaal een bescheiden pizza naar binnen gewerkt.
En Bambi, ik zal dit weekend eens kijken of ik nog een woordweb in elkaar kan draaien, ik moet een alternatief vinden voor Wordle, dat nogal leunt op Java, wat ondertussen niet meer erg wordt ondersteund,