Asperges, kort gestoofd in roomboter en witte wijn, met pasta en vers geraspte gruyere.
Citaat van: Sven op 10 april 2017, 09:28:31Penne met spinazie en Franse kaasDat noemen we hier pasta spinazie brie
Penne met spinazie en Franse kaas
Citaat van: Sam op 10 april 2017, 13:05:50Asperges, kort gestoofd in roomboter en witte wijn, met pasta en vers geraspte gruyere.Goeie tip!
knapperig gebakken tempe in een kleverig sausje van stroop, HP sauce, tomatenpuree, sojasaus en lekker veel gember
Citaat van: Eelco op 07 april 2017, 21:17:03knapperig gebakken tempe in een kleverig sausje van stroop, HP sauce, tomatenpuree, sojasaus en lekker veel gemberDit is zo misdadig lekker dat ik de hele pan het liefst leegeet nog voordat de rest van de maaltijd klaar is. En dan last minute voor F een ei bakken en de tempeh verzwijgen 😂
Citaat van: neleH op 11 april 2017, 17:27:34Citaat van: Eelco op 07 april 2017, 21:17:03knapperig gebakken tempe in een kleverig sausje van stroop, HP sauce, tomatenpuree, sojasaus en lekker veel gemberDit is zo misdadig lekker dat ik de hele pan het liefst leegeet nog voordat de rest van de maaltijd klaar is. En dan last minute voor F een ei bakken en de tempeh verzwijgen 😂Haha! Ja, ik vind tempeh op deze manier bereid ook erg lekker. Kristof krijg ik echterniet aan de tempeh, dus ik heb altijd een heel portie voor mezelf - en K. krijgt dan een omelet bij de bami.
Vanavond weet ik het nog niet,
(superlekker)