Vanochtend in de trein naar Luxemburg, en 's middags na aankomst wat gegraasd van de bulgursalade die ik thuis in elkaar heb geflanst (donkere bulgur, tomaat, komkommer, venkel, sjalotje, peterselie, pepertje, veel citroensap). Die bulgursalade zal morgen ook mijn avondeten zijn, op weg naar het vliegveld.
Jawel, het is projectreviewtijd en dus mag ik morgen de dag in het Euroforum te Luxemburg doorbrengen, inclusief lunch in de veel te dure en niet al te beste kantine.
Het had niet veel gescheeld of we hadden vanavond weer in de Trattoria dei Quattro gegeten, waar je prima pizza's (en verslavend lekkere olijfolie met pepertjes) kunt krijgen. Vanwege een glutenintolerantie van één persoon en een pastamoeheid van een andere persoon ben ik op zoek gegaan naar een ander restaurant (als lastige vegetariër en iemand met een bewezen goed neusje voor goede restaurants mag ik dat doen). Het werd het Nepalees/Indische restaurant Namasté. Pappadum met raïta en chutney vooraf. Een lekker pittige Nepalese groentecurry met rijst en naanbrood. Voor Luxemburgse begrippen ook zeer betaalbaar.