Donderdag at ik tijdens het kerstfeest op het werk een broodje vegetarische pom en dat smaakte goed, de vegetarische invulling van de catering is hier het afgelopen jaar merkbaar verbeterd. Het was wel toevallig, de man en ik hadden het plan om tweede kerstdag vegetarische pom te eten, ik had wat vergelijkingsmateriaal dus.
Die pom maakte ik op zaterdag zodat de smaken zich lekker konden mengen, ik gebruikte vegetarische k1p van de vegetarische toko in Den Haag. Zaterdagavond aten we toastjes met kaasjes en een salade, ik had daar nog koolraapblokjes bij.
Zondag gingen we met mijn familie Grieks eten bij Rhodos in Delft. Erg lekker maar weinig vegakeus en rommelige bediening.
Maandag aten we dus pom en zowel de pom als het zelf gemaakte zuur waren goed gelukt. De pom kan nog wat kleine verbeteringen hebben maar ik was zo al uitermate tevreden.
Vanavond sla met zoetzure groenten en een gekookt eitje want even rustig aan. De man eet daar nog een rest zuurkoolstamppot bij met Tivall rookworst,