Met couscous gevulde courgette.
En omdat de frittata van de krat maar liefst 50 minuten bereidingstijd heeft (hoezo gemakskrat) en ik vandaag wat tijd over heb, heb ik alvast de groenten gesneden en voorgekookt.
Van de bos regenboogwortelen die we hebben gekregen, heb ik nu voor de soep en vandaag in totaal 6 wortels gebruikt - omdat ik er 1 heb opgegeten, er zijn dus behoorlijk wat wortels over. Van de rosevalaardappels (Althans, ik hoop dat de rode aardappels roseval zijn, en die met heel veel aarde eraan de kruimige), heb ik er van de 4 nog 2 over. Dit stond gelukkig als waarschuwing in de laatste regel van het recept. De wortels komen wel op, maar wat ga ik doen met 2 aardappels?
De aardappels hadden trouwens een roze ring vanbinnen, hoort dat?
Ik vind het tot nu toe wat onhandig dat je alles nog een keer moet afwegen, omdat de porties die je gekregen hebt, vrij willekeurig lijken te zijn, en niet per se overeenkomen met de recepten waar ze bij horen. En ik vind het ook wat onhandig dat er twee zakjes aardappelen in zitten, en dat er niet opstaat welke aardappel bij welk recept horen. Ik koop nooit aardappelen, want ben geen fan (dat vind ik overigens geen probleem, als je niet zelf de boodschappen doet, krijg je niet alleen je favoriete dingen, en qua afwisseling lijkt me dat juist wel gezond), dus ik heb geen idee.