Gelukkig. Ik eet vanavond maar weer eens pannenkoeken. Zonder brie.
Citaat van: Wombat op 02 februari 2015, 13:41:31Gelukkig. Ik eet vanavond maar weer eens pannenkoeken. Zonder brie.Vandaag eet half Vlaanderen pannenkoeken, omwille van Maria Lichtmis. Ik had daar ook wel zin in, maar dacht dat de dochters een volwaardige warme maaltijd verwachtten. En dan zegt de oudste na het eten, oohhhh, vandaag moesten we eigenlijk pannenkoeken eten, toch? Maar ja, we aten falafel met looksaus en rauwkost, in een durum, toch ook een soort pannenkoek..
Vandaag eet half Vlaanderen pannenkoeken, omwille van Maria Lichtmis.
Citaat van: Joske op 02 februari 2015, 22:20:58Vandaag eet half Vlaanderen pannenkoeken, omwille van Maria Lichtmis. Vieren jullie trouwens ook Sint Pannenkoek in Vlaanderen?
Citaat van: Joske op 02 februari 2015, 22:20:58Citaat van: Wombat op 02 februari 2015, 13:41:31Gelukkig. Ik eet vanavond maar weer eens pannenkoeken. Zonder brie.Vandaag eet half Vlaanderen pannenkoeken, omwille van Maria Lichtmis. Ik had daar ook wel zin in, maar dacht dat de dochters een volwaardige warme maaltijd verwachtten. En dan zegt de oudste na het eten, oohhhh, vandaag moesten we eigenlijk pannenkoeken eten, toch? Maar ja, we aten falafel met looksaus en rauwkost, in een durum, toch ook een soort pannenkoek..Hoezo is pannenkoeken geen volwaardige maaltijd? Hangt ervan af waarmee je ze belegt of vult. Ik heb de mijne om gegrilde pompoen met boerenkool gewikkeld, en dat afgegarneerd met gruyèresaus. Toe pannenkoeken met warme rode vruchten. Lijkt me redelijk volwaardig.
Maria Lichtmis, dat is toch Sint Pannenkoek?![...]Maar dan eten wij altijd pannenkoeken
Citaat van: Joske op 03 februari 2015, 13:35:54Maria Lichtmis, dat is toch Sint Pannenkoek?![...]Maar dan eten wij altijd pannenkoeken Eten? Huh? Je hoort ze op je hoofd te leggen!