Citaat van: LL de Ling op 06 januari 2015, 19:29:29Pasta met tomatensaus, broccoli, kappertjes. Gisteren ook al. Morgen misschien iets spannenders?Die kappertjes zijn al best spannend toch
Pasta met tomatensaus, broccoli, kappertjes. Gisteren ook al. Morgen misschien iets spannenders?
Citaat van: Selly op 06 januari 2015, 20:15:50Citaat van: LL de Ling op 06 januari 2015, 19:29:29Pasta met tomatensaus, broccoli, kappertjes. Gisteren ook al. Morgen misschien iets spannenders?Die kappertjes zijn al best spannend toch Mwah, maar misschien niet 2 dagen achter elkaar. Je kent me, snel verveeld
Of wordt er maar één keer het woord brie per bericht meegeteld?
Pasta met tomatensaus, broccoli, kappertjes.
Vanavond eten we pasta met rode saus. Ik heb ontdekt (jaja) dat je pastasaus veel lekkerder en minder waterig wordt als je er geraspte wortel door doet. Nu ben ik helemaal pastasaus-fan!
Vandaag wordt het weer spannend hoor. Ik maak nasi (met ei, want die zijn nog over), maar ik zie net dat ik risottorijst in de rijstkoker heb gegooid.
Experimentje met gemarineerde tofu (o.a. sambal djahé, pindakaas en mangochutney) uit de oven
Vandaag eten we sushi-in-a-bowl (alweer nav een recept http://www.degroenemeisjes.nl/recept-vegan-sushibowl van de Groene Meisjes)!Zo lekkerrrrrr!