Omdat ik gebotst had en mijn auto de auto van mams waarschijnlijk heb later overlijden, trakteerde vriendje me op mac.
Nee, ik gelukkig niks!
Ik eet vanavond de sperziebonen-courgettesalade met tahindressing uit Veg!
Citaat van: Miranda op 30 januari 2013, 08:19:04Ik eet vanavond de sperziebonen-courgettesalade met tahindressing uit Veg!Pas je op dat je zelf geen sperzieboon wordt ? Ik heb er ook wel zin in, maar ik eet ze alleen in het seizoen (maar ik vlieg dan weer veel, dus wees niet bang dat ik milieuvriendelijk doe).Hier jacket potato, aan tafel te vullen met een keuze aan zure room, cornichons, bieslook, kappertjes en geraspte kaas. Bietensoep met adzjika (van Maartje!) en geinige Britse toastjes met er op rabiolakaas. Mango toe, of morgen mango toe.
Citaat van: Selly op 30 januari 2013, 18:16:41Citaat van: Miranda op 30 januari 2013, 08:19:04Ik eet vanavond de sperziebonen-courgettesalade met tahindressing uit Veg!Pas je op dat je zelf geen sperzieboon wordt ? Ik heb er ook wel zin in, maar ik eet ze alleen in het seizoen (maar ik vlieg dan weer veel, dus wees niet bang dat ik milieuvriendelijk doe).Hier jacket potato, aan tafel te vullen met een keuze aan zure room, cornichons, bieslook, kappertjes en geraspte kaas. Bietensoep met adzjika (van Maartje!) en geinige Britse toastjes met er op rabiolakaas. Mango toe, of morgen mango toe.Ja, het is een beetje fout, ik weet het... Maar ik had er zo'n zin in. Dat in het seizoen eten is nog wel een aandachtspuntje voor me soms. Maar ooit zal het me lukken. Ben sowieso een laatbloeier hé, pas op mijn 35ste vegetariër....
Kijk, en dáárom heb je dus een smartfoon nodig: dan kun je met de milieu-centraal-app in de supermarkt uitzoeken of je bloemkool mag kopen of limoenen, en welke paprika's het beste zijn
Die genoemde halloumi, waar koopt men dat in de regio Den Haag?Hier gewone feta uit de oven, courgettes en pasta.
Citaat van: Maartje! op 30 januari 2013, 21:10:19Kijk, en dáárom heb je dus een smartfoon nodig: dan kun je met de milieu-centraal-app in de supermarkt uitzoeken of je bloemkool mag kopen of limoenen, en welke paprika's het beste zijn maar hoe milieuvriendelijk is zo'n smartphone? Niet dat ik er dan geen wil .En voor wie het wil weten: bloemkool is het hele jaar door oké (A of B), de paprika's moeten uit Spanje of Israël komen (uit NL en Belgie zijn ze fout, want in verwarmde kassen geteeld. Zou dat ook voor de biopaprika's midden in de zomer gelden?) en een limoen is ook verantwoord!
En enge coltanmijnen, maar dat geldt dacht ik voor alle mobiele telefoons (-batterijen?)
Die genoemde halloumi, waar koopt men dat in de regio Den Haag?