Ik heb er wel al pistaches, abrikoos en roos doorheen gedaan, dus met hummus lijkt me niet lekker.
Ze krijgen khachapuri met tkmali van moesappels (dat blijkt prima te werken), imam bayildi (met adzjika) en een flan met geroosterde bloemkool en acamorzakaas. O, en bietensla met paprikarelish en dilleyoghurt.Toe de mandarijn-granaatappelpavlova uit de kerst-Delicious (jammer dat het recept voor geen kant klopt). En voor daarna staan er nog superschattige mini-gevuldspeculaasjes in de oven.
Citaat van: LL de Ling op 30 november 2012, 08:44:24Gisteren aten we boerenkoolstamppot (met een paar laatste aardperen erin gestampt), met vega spekjes, augurken en appelchutney.Kun je dat recept van de boerenkoolstamppot (maar eigenlijk vooral van de appulchutney) voor mij uitschrijven? *kijkt extra lief*
Gisteren aten we boerenkoolstamppot (met een paar laatste aardperen erin gestampt), met vega spekjes, augurken en appelchutney.
Citaat van: Antje op 30 november 2012, 18:44:57Citaat van: LL de Ling op 30 november 2012, 08:44:24Gisteren aten we boerenkoolstamppot (met een paar laatste aardperen erin gestampt), met vega spekjes, augurken en appelchutney.Kun je dat recept van de boerenkoolstamppot (maar eigenlijk vooral van de appulchutney) voor mij uitschrijven? *kijkt extra lief* Als ik het zelf bedacht heb, zou ik dat graag doen, maar ik kan me herinneren dat ik dit recept als basis heb gebruikt. Ik had appels van de wildpluk van een geheim bosje, ik weet niet wat voor soort het is. Ik had geen ciderazijn, maar wel wat rodewijnazijn en gewone natuurazijn geloof ik. Het is wel goed gelukt.
Ik at gisteren een curry met kikkererwten, paprika en boontjes, met libanees platbrood. Op het laatst heb ik er wat turkse yoghurt door gedaan. Was wel lekker maar schiftte helaas...
Citaat van: Miranda op 03 december 2012, 08:22:50Ik at gisteren een curry met kikkererwten, paprika en boontjes, met libanees platbrood. Op het laatst heb ik er wat turkse yoghurt door gedaan. Was wel lekker maar schiftte helaas... Een beetje kikkererwtenmeel erdoor gaat het schiften tegen en maakt het voedzamer ook. Je vindt het o.a. bij de wat meer Indiase toko's onder de naam besan.
Ik heb vivera kaasburgers gehaald, zei iemand nou dat die lekker waren?