Vegatopia Forum

Wat eten we vandaag?

Wat eten we vandaag?
« Reactie #2840 Gepost op: 26 april 2012, 11:16:37 »
Gister pannenkoeken gebakken voor zes personen. Ik was even vergeten hoelang je dan staat te bakken.
Vandaag eet ik alleen en ik twijfel nog tussen een pompoensoepje of maiskolven(hiervoor mag je me s'nachts wakker maken...helemaal als ze van de bbq komen :kwijl: )

Offline Eelco

• Admin
  • 20.674
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2841 Gepost op: 26 april 2012, 20:36:54 »
Gisteren groene asperges, een stamppotje van aardappel en wortel, en een koolrabischnitzeltje.

Vanavond een hartige strudel, gevuld met ui, savooiekool, puntpaprika en kaas (karwijzaad, nootmuskaat, pepertje).
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline haantje

• 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2842 Gepost op: 26 april 2012, 21:45:29 »
Bakje bami.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline dorinka

• 741
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2843 Gepost op: 26 april 2012, 22:05:39 »
Vanmiddag pasta met restjes (wat champions in een laagje wijn met wat tomaat en ui laten pruttelen en cremefraiche en kaas op het eind erbij)
en vanavond bladerdeeg met feta en een bak salade omdat ik geen zin meer had te koken.
Zo.

Offline lieve lijn

• 4.047
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2844 Gepost op: 26 april 2012, 22:23:29 »
Tosti
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2845 Gepost op: 27 april 2012, 09:38:21 »
Gisteren weer naar Nefes geweest met studiegenote. We hadden bier en een mojito. Maar ook frietjes, de heerlijke salade die ze daar hebben, kaas en brood. 

Had niet zo veel trek, want ik had zwaar geluncht en het was heel erg warm.

Vandaag eet ik de koelkast leeg, wordt waarschijnlijk een curry.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2846 Gepost op: 27 april 2012, 09:47:07 »
Gisteren die Laksa gemaakt van de voorpagina, was lekker. Vandaag lekker naar de biologische snackbar om de hoek  :yummie:

Wat eten we vandaag?
« Reactie #2847 Gepost op: 28 april 2012, 10:03:50 »
Gister hadden we knoflook, rozemarijn krieltjes uit de oven met boontjes op zijn indisch(die naar mijn idee helemaal niet heet waren, maar daar dacht mijn vriend toch anders over ::) ) , italiaanse salade met mozzerella en voor mijn vriend een hamburger.

Voor vandaag en morgen staan pizza en soep met meirapen in de planning.

Offline haantje

• 5.068
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2848 Gepost op: 28 april 2012, 19:10:24 »
Gister gebakken aardappels met een lekkere bak sla, extra gedrest met zonnebloempitten.

Vandaag had G. aardappels en snijbonen gekookt met groenteburger. Toe Greets chocolademousse, voor G. met Jack DaniĆ«ls voor mij met Cointreau. Die flinke scheut alcohol die er volgens Greet in moest, had ik iets te flink gedaan. Het was nog net te eten, maar de helft was ook meer dan genoeg geweest  :drink:
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline bambi

• 5.560
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2849 Gepost op: 28 april 2012, 20:31:55 »
Rijst en gewokte paprika, boontjes en tofu (die opeens in een ander pakje zat bij de AH).
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Selly

• 30.783
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2850 Gepost op: 28 april 2012, 20:38:05 »
tofu (die opeens in een ander pakje zat bij de AH).

Ja! Met heel veel water. Ik vond het niet zo'n handige verpakking, hij zag er uit alsof ie elk moment kon ontploffen maar bleef gelukkig heel.

Hier zelfgemaakte pizza, ik had er eentje met mozza-basilicum-kerstomaatjes-knoflook, en eentje met gele courgette, ui, olijf, kaas, en een beetje tomatensaus.

,,,,فلافل

Offline haantje

• 5.068
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2851 Gepost op: 28 april 2012, 20:43:26 »
:gossip: Ik vond die tofu er best wel onsmakelijk uitzien in de nieuwe verpakking.

Offline bambi

• 5.560
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2852 Gepost op: 28 april 2012, 21:17:39 »
:gossip: Ik vond die tofu er best wel onsmakelijk uitzien in de nieuwe verpakking.
Ik ben het helemaal met je eens. Zoals dingen in een pot in de vitrine bij biologie. Misschien dat tofu nu spannend en dus hip wordt? Sommige dingen zijn echter mooier in een beetje verpakking.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Eelco

• Admin
  • 20.674
    • Mijn Homepage
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2853 Gepost op: 28 april 2012, 23:22:05 »
Prachtig weer hier. We konden vanochtend buiten brunchen: broodjes, kaasjes, tofuspread, paprika, tomaat, komkommer, lekkere thee. En vanavond ook buiten gegeten: een salade van ijsbergsla, radijsjes, rode en gele puntpaprika en feta met een citroen-honingdressing. En nieuwe aardappelen, in de schil gekookt, met boter, zout en peper. De zomer is begonnen!
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2854 Gepost op: 28 april 2012, 23:27:01 »
Raapsteeltjesstamp!

Offline Bast

• 4.149
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2855 Gepost op: 29 april 2012, 13:15:15 »
Maak me gek Hiziki!

Gister wegens verkleumde mensen opwarmen, kliekjesverwerking en makkelijk op de bank voor de tv wllen eten: Mexicaans geinspireerd ovenschoteltje van kaas (feta, jong belegen, cheddar en pecorino), wilde spinazie, kidneybonen, koriandersteeltjes, groene pepers, zwarte peper, en knoflook. Erbij opgebakken rijst met komijn, oregano, zwarte peper, kaneel, nootmuskaat en kruidnagel, salsa cruda en tortillachips.

Sin chile, no tiene chiste!

Offline karl

• 6.377
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2856 Gepost op: 29 april 2012, 14:30:25 »
Ik heb prei, champignons, quorngehakt en denk er een ovenschotel met aardappelpuree van te maken. Kruiden met onder andere kerrie.

Offline Selly

• 30.783
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2857 Gepost op: 29 april 2012, 18:52:43 »
Ik heb prei, champignons, quorngehakt en denk er een ovenschotel met aardappelpuree van te maken. Kruiden met onder andere kerrie.

Soort shepherd's pie? Lekker!
Hier restje pizza van gisteren, spinazie-feta pies van de Pieman (voor het eerst! Had liever de linzenpies gehad eigenlijk) en knoflookbouillon.
,,,,فلافل

Offline haantje

• 5.068
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2858 Gepost op: 29 april 2012, 19:49:38 »
Burrito's met sla en toe de tweede helft van de chocolademousse.

Offline dorinka

• 741
Wat eten we vandaag?
« Reactie #2859 Gepost op: 29 april 2012, 20:36:40 »
Courgettesoep met feta en brood.
Zo.