1 lid en 36 gasten bekijken dit topic.
Citaat van: meisbaer op 16 april 2012, 14:50:27Maar samengevat: ui en knoflook met sambal oelek in vijzel stampen, aanfruiten in olie, tomatenpuree erbij en wat water, even laten koken totdat je een mooi sausje hebt, dan hardgekookte eieren erin (door de midden gesneden), even laten Oeh lekker! Is ook lekker met petehbonen.
Maar samengevat: ui en knoflook met sambal oelek in vijzel stampen, aanfruiten in olie, tomatenpuree erbij en wat water, even laten koken totdat je een mooi sausje hebt, dan hardgekookte eieren erin (door de midden gesneden), even laten
Ik hoorde van een collega dat er een vegetarische snackbar in Delft zit dus daar fietste ik na het werk naar toe voor lupine bitterballen, een soort groentekroketjes, saté met brood en een bonita. Daarna aten we ook nog iets gezonders: pastasalade met een tahindressing en erbij jonge bladsla met linzen en geitenkaas.
Fussili bolognese, met sojagranulaat (saus van verse tomaten, wortel en puntpaprika). Lekker! doppinda's, uit een authentiek jaren-zeventig-houten-schaaltje. Onlangs herontdekt op een feestje. Ik weet nog niet wat verslavender is: de pinda's zelf of het doppen.