Brie met spinazie, ui, brie en olijven. Snelle klusmaaltijd.
Citaat van: bambi op 25 juli 2011, 22:02:25Brie met spinazie, ui, brie en olijven. Snelle klusmaaltijd. Oh, maar dat zijn best veel vitamientjes en mineralen die je daar gegeten hebt, en ook nog eiwit erbij, hihi. In ui zit btw best veel calcium en de vitamine C (best veel) uit de ui helpt goed t ijzer uit de spinazie extra goed op te nemen! Zo bekeken, was dat dus best een uitgebalanceerd gerecht dat je daar gefikst hebt!
gebakken bloemkool
Citaat van: Temari op 25 juli 2011, 23:16:57Citaat van: bambi op 25 juli 2011, 22:02:25Brie met spinazie, ui, brie en olijven. Snelle klusmaaltijd. Oh, maar dat zijn best veel vitamientjes en mineralen die je daar gegeten hebt, en ook nog eiwit erbij, hihi. In ui zit btw best veel calcium en de vitamine C (best veel) uit de ui helpt goed t ijzer uit de spinazie extra goed op te nemen! Zo bekeken, was dat dus best een uitgebalanceerd gerecht dat je daar gefikst hebt! De eerste brie is pasta. En volgens mij remde stoffen uit zuivel weer de ijzeropname?
We zijn weer terug in Hildesheim na een goede week bij mijn ouders. Vorige week dus (naast barbecueën, pannenkoekgourmet en het gezellige etentje bij haantje) vooral 'Honig Vertrouwd'-maaltijden, waar ik verder niet over zal uitwijden.
aarsbeien.
Citaat van: Selly op 25 juli 2011, 19:50:28gebakken bloemkoolKook je die even vooraf of bak je die gewoon rauw?