Nee, 2 soorten, maar zou best samen kunnen.
Citaat van: niewied op 02 oktober 2011, 10:09:40ZondagnotitieRob Riphagen werkte bij Philips als adjunct directeur reclame. Op een lunch zei hij me dat je met de magnetron zo mooi saus kon maken. Voorbeeld: wat meel en melk in een glazen schaal aanroeren. In magnetron op 850 W en dan elke 6 seconden met garde roeren tot gaar. Binnen een minuut heb je je saus. Dat is dus de Rob Riphagen, ofwel R kwadraatsaus. Mevrouw Maartje: magnetron is toch wel fijn voor zo een snelle Rkwadraat.
ZondagnotitieRob Riphagen werkte bij Philips als adjunct directeur reclame. Op een lunch zei hij me dat je met de magnetron zo mooi saus kon maken. Voorbeeld: wat meel en melk in een glazen schaal aanroeren. In magnetron op 850 W en dan elke 6 seconden met garde roeren tot gaar. Binnen een minuut heb je je saus. Dat is dus de Rob Riphagen, ofwel R kwadraatsaus. Mevrouw Maartje: magnetron is toch wel fijn voor zo een snelle Rkwadraat.
Mjam!Hier weer eens pannenkoeken: met kaas/rode ui en maple syrup.
O ja, ik bedoelde te vragen waarom de rubrieken op de Vegatopiaweblog 'draad' heten.
oerwortels
Citaat van: Annemieke op 17 oktober 2011, 17:20:56oerwortelsGoed nieuws voor je blog: je staat bovenaan als je het googlet. Maar je hebt geen foto's.
Hier ook lasagna, maar dan met courgette, tomaat, ricotta en wat citroenrasp.