Citaat van: neleH op 09 oktober 2015, 11:46:54Ik zoek ook 'iets met pompoen', ik hou deze met ras el hanout even in gedachten. Ook lekker: die pompoensoep met ras el hanout samen met couscous serveren. Met in de soep/saus kikkererwten (ongepureerd natuurlijk), of falafel erbij.
Ik zoek ook 'iets met pompoen', ik hou deze met ras el hanout even in gedachten.
Vandaag is alles weer redelijk normaal, ik kook vanavond iets met zoete aardappel of aubergine,daarbij natuurlijk een flinke salade.
Citaat van: neleH op 09 oktober 2015, 11:46:54Citaat van: Sam op 07 oktober 2015, 10:59:34Ik ben zo blij dat het weer pompoenseizoen is, dus pompoensoep. Met paprika en ui, gefruit in ghee met een flinke eetlepel ras el hanout. Ik zoek ook 'iets met pompoen', ik hou deze met ras el hanout even in gedachten. Ook lekker: die pompoensoep met ras el hanout samen met couscous serveren. Met in de soep/saus kikkererwten (ongepureerd natuurlijk), of falafel erbij.Of anders met Turks brood met hummus of andere Marokkaanse dips erbij. Wraps met hummus en kort geroerbakte snijbiet (of spinazie) lijken me ook een lekkere begeleider van de 'Afrikaaanse' pompoensoep.
Citaat van: Sam op 07 oktober 2015, 10:59:34Ik ben zo blij dat het weer pompoenseizoen is, dus pompoensoep. Met paprika en ui, gefruit in ghee met een flinke eetlepel ras el hanout. Ik zoek ook 'iets met pompoen', ik hou deze met ras el hanout even in gedachten.
Ik ben zo blij dat het weer pompoenseizoen is, dus pompoensoep. Met paprika en ui, gefruit in ghee met een flinke eetlepel ras el hanout.
In de oven met ras el haout (mengen met olie en erdoor smeren). Op je bord geroosterde amandel oid plus gebrokkelde fetakaas er overheen. Hmmm.
Ik heb nog een bakje gemengde paddestoelen. En een bakje vegaballetjes. Iemand ideeen? De vegaballetjes hoeven niet perse vandaag op. Ik zoek iets 'low carb'erigs.