- bokkenpootjes
een brood waar aan één kan krenten in zitten (zodat je krentenbrood en gewoon brood hebt, maar niet twee broden) Werkt!
- iets met zelfgemaakt (snel) bladerdeeg (terwijl ik eigenlijk niet eens echt van bladerdeeg hou...)
- minimoorkoppen
- een taart in de vorm van een gebouw waar ik graag kom
- Suikerbrood
- Ontbijtkoek (heb ik al een paar keer geprobeerd, maar is nog niet goed gelukt.)
- Sams uienkruier lekker!
- experimenten met bloemsoorten: (koekjes)
- brownies met caramelvulling (vriendenmaakmateriaal)
- limoenkokosboterkoek (lekker, maar nog lekkerder zonder kokos)
Inmiddels heb ik een suikerbrood gebakken. maar dat was nog niet zo goed gelukt: zó zacht dat alle suiker (behalve, gek genoeg, die bovenop lag) helemaal naar de bodem gezakt was. Wel erg lekker.
Verder bedacht ik nog voor ik het op de lijst kon zetten brownies met caramelvulling (een dunne brownie bakken, daar in tweeën snijden, op de ene onderkant een dikke laag zoutige botercaramel smeren en daar de andere laag (ook met de onderkant naar de caramel toe) bovenop. Heel praktisch (alleen de middenlaag kleeft, dus het eet makkelijk en deelt makkelijk uit) en je maakt er goed vrienden mee.
De limoenkokosboterkoek was lekker, maar door de kokos niet zo boterkoekerig. Boterkoek met amandelspijs en limoenrasp is lekkerder.