Nogmaals bedankt!
Als reactie op de
recensie: Vegatopia test: Lovechock chocoladerepen:
Leuk dat jullie een recensie plaatsen van dit product! Ik voeg ook mijn mening toe.
Ik heb deze chocoladerepen ook gezien in de biologische supermarkt hier in Gouda en eerder al in de natuurvoedingswinkel in Hulst. Tot nu toe heb ik pineapple/incaberry, cherry/chili en pure/nibs uitgeprobeerd. Mulberry/vanilla, die ook in de recensie wordt genoemd, heb ik nog niet geprobeerd. De smaakkeuze met vanille spreekt mij het minst aan. De eerste reep die ik kocht was pineapple/incaberry. Ik was best verrast door de volle pure smaak van de chocolade die je toch wel proeft ondanks dat er iets aan is toegevoegd. Tegelijkertijd vond ik de stukjes gedroogde fruit een lekkere combinatie. Ook al zijn het kleine repen, wij eten graag elke avond een stukje (pure) chocolade bij de koffie en dan is dit formaat zeer welkom. Het is ook leuk dat er dan iets is toegevoegd, zodat je kunt variëren! Omdat ik en mijn man allebei over de eerste reep enthousiast waren, probeerden we ook cherry/chili (inmiddels meerdere keren gekocht). Ik vind dat deze cherry/chili repen erg verschillen qua hoeveelheid aan ingrediënten. De repen zijn soms pittig en soms niet zo pittig. Ik vind het verrassend en een beetje spannend dat het steeds zo verschillend. Ik vind het lekkerder als het wat pittiger is. En dan als laatste de pure/nibs. Die hebben we gekocht, nadat mijn schoonvader hier was en we hem cherry/chili lieten proeven. Hij was benieuwd naar hoe de chocolade zonder de toevoegingen zou smaken. Dus de volgende keer dat hij hier was hadden we een reep pure/nibs op voorraad liggen. Ik wist tot de recensie van Jol niet dat pure/nibs een ‘bijzondere’ toevoeging was, ik dacht dat dit gewoon de pure variant was. Ik vind de pure nibs lekkere pure chocolade, maar ik vind het niet beter dan sommige andere pure chocolade. Mijn schoonouders daarentegen was erg enthousiast en ik heb een aantal repen pure/nibs met de kerst voor ze gekocht. Voor ons geldt dat wij de varianten cherry/chili en pineapple/incaberry zeker nog regelmatig kopen, dat vindt ik wel leuke variërende smaken die erg goed gaan bij onze dagelijkse espresso’s.