Vegatopia Forum

Vega-catering rond Hilversum?

Offline DvdL

• *
  • 3
Vega-catering rond Hilversum?
« Gepost op: 11 december 2013, 12:02:04 »
 ???
Help! ik wil graag na kerst een gezellig diner organiseren,
maar complicerende factor is dat het moet gebeuren in het huis van m'n zus,
die woont sinds kort in Hilversum en wil zo min mogelijk gedoe in haar keuken,
(ook vanwege de drie kleintjes die daar rondkruipen) maar wel lekker vegetarisch eten.
Dat wil ik ook, maar een cateraar vindt 9 personen doorgaans te weinig,
en de restaurants in Hilversum die catering doen, zijn niet per definitie vegetarisch
dus het is maar de vraag wat dat zou worden.
Wie heeft er tips, liefst voor bestelbaar lekker vegetarisch in Hilversum,
of anderszins? de tijd begint te dringen!

brenda_lelie

Re:Vega-catering rond Hilversum?
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2013, 12:26:44 »
http://www.chezsoi.nl/ kookt heel erg lekker en in je eigen keuken en zij doet dat in principe in het hele land.

Verder heeft Vegatopia een uitgebreide cateringlijst: http://www.vegatopia.com/vega/koken/achtergronden/9369-cateraars-die-goed-vegetarisch-koken. Alleen geen specifieke in Hilversum.

Offline DvdL

• *
  • 3
« Reactie #2 Gepost op: 11 december 2013, 13:39:05 »
ah, ik zal eens op die lijst kijken dank je!
dat koken in huis wil ze dus niet, dat is een deel van het probleem,
leek mij handig, maar ze wil zo min mogelijk gedoe, en de keuken niet afstaan, geloof ik.
maar wie weet zit er wat tussen die lijst van jullie

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #3 Gepost op: 11 december 2013, 14:31:09 »
Een Indonesische rijsttafel van Roeraade http://www.roeraade.nl/ (wel even over trassie vagen)?
Wel zelf koken, maar van te voren zelf en het menu meenemen met ons portable kerstmenu http://www.vegatopia.com/vega/kerst/kerstarchief/gimmicks/9325-portable-kerstmenu-2005
Bestellen bij Laplace (maar dat worden dan wel veel bijgerechten want zo veel vega is er niet).
,,,,فلافل

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #4 Gepost op: 11 december 2013, 15:30:49 »
Persoonlijke nr 1 tot zover is Annalisa's eten. Snoeilekkere spinazie-ricottacanneloni en de lekkerste foccacia die ik ooit heb geproefd. Ze heeft een winkeltje in het centrum en daar is dit meestal wel standaard aanwezig, maar niet altijd voor 9 man. Van te voren bestellen is wel zo handig dus, ook om te vragen wat er voor 9 man verder nog mogelijk is.
Echt, skip La Place, want je kan beter krijgen.

Roeraade zou ik zeker even over trassie navragen, maar als je toch voor wat gekruider spul gaat is Shanthy misschien ook wel een idee. Ze koken daar vrij subtiel, je proeft de details/balans beter als je de curry wat laat af koelen en niet meteen heet verorberd. Hier zijn ze ook meer op vega berekend dan bij Roeraade volgens mij.

Wil je een beetje voor mezze-achtige dingen gaan, dan zou je Alattin supermarkt ook kunnen vragen. Die hebben ook vrijwel standaard couscoussalade, linzenkofte en diverse vega broodsmeersels. Soms ook cigara borek met spinazie/kaas in yufkadeeg. Ze geven ook workshops in vega hapjes maken, dus er is vast meer mogelijk op aanvraag. Er zit wel een slagersafdeling, wil je die vitrine niet zien laat dan je neus niet richting de Aldi en parkeerplek wijzen achterin zeg maar.

Op de Gijsbrecht van Amstel zit ook nog een en ander, maar ik heb zelf alleen ervaring met Le Fournil daar. Ook lekker, maar niet echt een diner denk ik.

Sin chile, no tiene chiste!

Offline DvdL

• *
  • 3
« Reactie #5 Gepost op: 11 december 2013, 16:43:50 »
Bedankt voor de reacties, die Annalisa klinkt niet slecht, maar dan zouden we inderdaad even moeten gaan informeren.
Oosters vind ik heerlijk, maar Italiaans is misschien veiliger, voor de aanwezige oudjes.
We vinden vast nog wel een keer een reden om daar te eten zonder zelf te hoeven koken, dus die proberen we dan maar.
Misschien dat Annalisa wel catering ambities heeft...We gaan op onderzoek, bedankt!

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #6 Gepost op: 11 december 2013, 17:28:44 »
Misschien dat Annalisa wel catering ambities heeft...

Ja, anders had ze geen cateringsbedrijf denk ik ;)

De website laat nog even op zich wachten door omstandigheden, anders was dit wel wat duidelijker ipv alleen Facebookpagina. Maar onderzoek ze en buon appetito!
Sin chile, no tiene chiste!