Vegatopia Forum

Authentic India Amsterdam

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Authentic India Amsterdam
« Gepost op: 01 juni 2013, 22:28:59 »
Iemand op Facebook postte: "If you haven't been here yet: try it! It's a great place. Next to Dappermarkt. So many goodies."

Is iemand van hier al in deze winkel geweest? Veel vegetarisch volgens de website.

http://www.authenticindia.nl





Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 01 juni 2013, 22:47:08 »
Verdorie, die heb ik gemist toen ik er laatst was!

Het is niet de enige Indiase kruidenier, op de Javastraat heb je Vigra. Haldiram is op best veel plekken verkrijgbaar tegenwoordig, dus hoe zij dit exclusief kunnen voeren begrijp ik niet helemaal. Misschien een bepaalde lijn of product exclusief?
Maar op de foto's ziet het er ruim, schoon en uitgebreid uit. Hier ga ik de volgende keer dus zeker even langs!
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #2 Gepost op: 01 juni 2013, 23:02:56 »
Verrek, opeens herken ik het, ik ben er vorig jaar geweest. Toen kocht ik er alleen een flesje bier, als een van de sinterklaascadeautjes voor mijn vader.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #3 Gepost op: 01 juni 2013, 23:31:18 »
Ik loop er vaak langs als ik naar de ekoplaza ga maar nog nooit naar binnen gegaan, binnenkort maar eens doen.

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #4 Gepost op: 02 juni 2013, 08:51:12 »
ik was er niet langsgeweest. Maar ik was wel een keer toevallig in de buurt, omdat ik bij Ekoplaza was langswas gegaan (Ik had gehoopt dat deze Ekoplaza, de nieuwe MC2 Burger had van de "Vegetarische Slager"). Misschien dat ik deze week er weer langsga als ik tijd heb. Ik ben wel benieuwd wat voor vega-producten ze hebben in de winkel.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #5 Gepost op: 02 juni 2013, 12:38:58 »
Hé super, ik stond net op het punt naar Amstelveen af te reizen omdat ik gepofte rijst wil voor bhel.
Hoop dat ze er ook vers curryblad hebben want Dun Yong lijkt daar weer mee opgehouden.
,,,,فلافل

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #6 Gepost op: 03 juni 2013, 10:41:05 »
Hoop dat ze er ook vers curryblad hebben want Dun Yong lijkt daar weer mee opgehouden.

Een paar maanden geleden gaven ze bij Dun Yong aan het niet te hebben, dus mocht je het ergens wel vinden....
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #7 Gepost op: 17 juni 2013, 20:24:48 »
Hong Kong Superstore op de Kinkerstraat heeft cers curryblad. Niet altijd, want er is moeilijk aan te komen.

 :D
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #8 Gepost op: 17 juni 2013, 20:31:52 »
Hong Kong Superstore op de Kinkerstraat heeft cers curryblad. Niet altijd, want er is moeilijk aan te komen.

 :D
Hoera!
Het laat zich gelukkig wel goed invriezen
,,,,فلافل

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.594
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #9 Gepost op: 18 juni 2013, 11:31:56 »
Bij de Xotus/oriental in Delft hebben ze het sinds een jaar of zo ook in het assortiment. Ik koop dan een zak, haal de blaadjes van de takken en gooi ze in de diepvries. Zo doe ik er wel maanden mee :-)
Daarvoor had iemand het voor me uit Den Haag meegenomen, weet niet waar hij ze gekocht had.
Misschien ook bij andere oriental supermarkten te vinden?

Offline Martina

  • **
  • 16
Re:Authentic India Amsterdam
« Reactie #10 Gepost op: 21 december 2013, 13:39:31 »
Is er een soortgelijke winkel in Maastricht? Daar woon ik het dichtste bij namelijk....