Ik ben hier nooit eerder geweest, ik heb nooit geweten dat het bestond, maar het is ook een buurt waar ik nooit kom.
Als het product echt vegetarisch is, zou ik het wel ooit willen proeven.
Wat mij opgevallen is dat zij dinsdag en portie fout hebben gespeld, (hun spelling: "disndag" en "porite")
Als ik goed lees op de site, is in elk geval niet alle producten vega, in een van hun producten zit rundergehakt.
Extra info wat op de site stond
Het verschil tussen Cigköftem en andere fastfoodketens is dat wij voornamelijk vegetarische producten verkopen die behalve gezond ook nog heel lekker zijn.
Het product cigköfte is een traditioneel Turks gerecht dat al 1300 jaar lang gemaakt wordt.
Cigköfte komt uit het zuidoosten van Turkije en wordt oorspronkelijk gemaakt van rauw runder,- of lamsgehakt. Bij ons wordt de cigköfte echter zonder vlees bereid.
Onze cigköfte wordt samengesteld uit tarwegort (bulgur), tomatenpuree, rode peper en nog 18 diverse soorten kruiden en specerijen. Er is een keuze tussen pikant en minder pikant.
Men kan de cigköfte nuttigen met ijsbergsla, bosui, peterselie, mint, citroen, tomaat, komkommer, granaatappel saus en dit alles opgerold in lavash brood. Oftewel een heerlijk gezonde durum.
Ook is het lekker om de cigköfte op te rollen in een blaadje sla met citroensap en eventueel met peterselie en saus.
Hoe u het ook samenstelt, het blijft een heerlijk gezonde snack.
De cigköfte wordt dagelijks vers gemaakt.