Ik heb het nog niet kunnen komen vertellen, maar het is een heel fijn feestje geworden
Er waren 3 coctails die je kon krijgen, elks in een alcoholische en een niet alcoholische variant...
pina colada's, en dan nog rode Filip en groene Filip. Waarbij de rode filip dus die caiproshka was, en de coctail van Lijn met diepvriesaardbeien en bitter lemon en citroenlimonade. Dat was de populairste, (heb ik in de loop van de avond moeten bijmaken, de rest niet) en verder heel veel complimenten gekregen. De groene was die met (funny) pisang en amaretto/amandelextract.
Ik had de coctails allemaal die namiddag gemaakt en terug in de flessen gegoten, en dan de flessen gemarkeert. Ging prima, ze moesten er alleen nog maar ijs bij doen, en bij de roze filip wat stukjes limoen en bruiswater.
De glaasjes van werden trouwens versiert met parapluutjes en felle rietjes en een prikkertje met ananas en een marachino kers, zag er beeldig uit. Was wel veel werk allemaal, gelukkig zijn 2 vriendinnen komen helpen, en zij hebben al dat fruit verwerkt en nog helpen versieren ook, de schatten
.
Oh, en de pizza was ook heel lekker, maar natuurlijk veels te veel.