Oh dat is dan nog best snel gegaan. Wij staan nu op 1731, ben benieuwd hoe lang het nog duurt. En of het me echt bevalt om daar te bestellen.
Interessant dat het bij jou niet goedkoper is Eelco, ik ben dit jaar zo'n 25 - 35 euro per maand minder kwijt aan boodschappen dan toen ik bij AH online bestelde, dat scheelt toch behoorlijk. Ik heb nog niets gevonden dat duurder is dan bij AH (bonus aanbiedingen uitgezonderd). Maar ik doe dan ook al mijn boodschappen op 1 online plek.
Ah dat zou wel fijn zijn! Kun je hem zelf niet gebruiken dan?
In een reactie stelt Picnic dat het bedrijf geen supermarkt is
Picnic de 'supermarkt'? Daar had ik nog nooit van gehoord. Dus iets anders dan de Picnic van de thee?
CitaatIn een reactie stelt Picnic dat het bedrijf geen supermarkt isEh? Ondertussen gebruiken ze wel honderdduizend keer dat woord in advertenties en op de website...
Citaat van: Aiko op 17 december 2018, 12:36:43Picnic de 'supermarkt'? Daar had ik nog nooit van gehoord. Dus iets anders dan de Picnic van de thee?Ja het is een online boodschappendienst (heeft inderdaad niets met Pickwick van de thee te maken) waar het in dit draadje een tijdje terug over ging, vandaar dat ik de link even postte