Vegatopia Forum

Visvervangers Inspiratie

Offline Uniflame

• 180
Visvervangers Inspiratie
« Gepost op: 20 oktober 2011, 11:22:15 »
Ik heb van Veggiedeli een uitgebreid pakket visvervangers gekregen om te recenseren. Ik vind het erg leuk om te doen en ben ook erg benieuwd naar de producten. Nu heb ik zelf wel wat ideeetjes, maar ik ben ook wel benieuwd naar waar jullie de visvervangers voor zouden gebruiken. Ik ben van plan om een kleine serie van blogposts te maken over de producten die ik heb met daarbij een recept.

Ik heb gekregen:
Visfilet (kleine stukjes)
Reuzen Garnalen
Fish Steak
Zalm
Visburgers
Scampi

Met de fish steaks wil ik misschien iets met teriyaki doen :) Van de zalm kan ik een salade proberen te maken of vega sushi.
Maar voor de garnalen kan ik sowieso wel wat inspiratie gebruiken. Als kind heb ik die voor het laatst gegeten en vond ze niet erg lekker. Ik kom hier niet verder dan een garnalen cocktail of paella.

Dus wat zouden jullie hiermee maken? Waar zijn jullie nieuwsgierig naar?
Omdat ik zoveel producten heb gekregen, wil ik graag suggesties meenemen van andere mensen :)

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in om met deze producten te gaan werken :)

Offline duifje

• **
  • 55
Re:Visvervangers Inspiratie
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2011, 20:53:42 »
Ik heb van Veggiedeli een uitgebreid pakket visvervangers gekregen om te recenseren. Ik vind het erg leuk om te doen en ben ook erg benieuwd naar de producten. Nu heb ik zelf wel wat ideeetjes, maar ik ben ook wel benieuwd naar waar jullie de visvervangers voor zouden gebruiken. Ik ben van plan om een kleine serie van blogposts te maken over de producten die ik heb met daarbij een recept.

Ik heb gekregen:
Visfilet (kleine stukjes)
Reuzen Garnalen
Fish Steak
Zalm
Visburgers
Scampi

Met de fish steaks wil ik misschien iets met teriyaki doen :) Van de zalm kan ik een salade proberen te maken of vega sushi.
Maar voor de garnalen kan ik sowieso wel wat inspiratie gebruiken. Als kind heb ik die voor het laatst gegeten en vond ze niet erg lekker. Ik kom hier niet verder dan een garnalen cocktail of paella.

Dus wat zouden jullie hiermee maken? Waar zijn jullie nieuwsgierig naar?
Omdat ik zoveel producten heb gekregen, wil ik graag suggesties meenemen van andere mensen :)

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in om met deze producten te gaan werken :)

de reuzengarnalen: met chilipeper en knoflook op z'n Spaans, bijvoorbeeld?

Offline Uniflame

• 180
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2011, 09:34:43 »
@duifje: Dat heb ik nog nooit op, maar dat klinkt best lekker!

Ik meende dat je er ook goede curry's mee kan maken.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2011, 18:30:17 »
Leuk dat je dat hebt gekregen!
Hier staan drie tips over vegagarnalen: http://www.vegatopia.com/vega/producten/vegaburgers-en-zo/8928-weer-eens-wat-anders-vegetarisch-garnalen
,,,,فلافل

Offline Uniflame

• 180
« Reactie #4 Gepost op: 24 oktober 2011, 13:51:51 »
Dank je wel! Daar kan ik wel wat mee :)

Ik denk dat ik die reuzen garnalen maar eens als tempura moet maken :) Alleen heb ik geen frietpan maar in een grote pan met olie zou het ook moeten kunnen.
« Laatst bewerkt op: 24 oktober 2011, 13:56:14 door Uniflame »