Vindt je dat echt?
Ja.
Ik ben veganist en ik vind het eten wat ik nu eet heerlijk.
Ik ook.
De dingen die ik vroeger lekker vond kan ik een make over geven en ik geniet ervan
Make? Snap ik niet sorry. Ah, make over. Remake. Ik snap het nog niet.
Er zijn inmiddels ook genoeg vegan alternatieven in de winkel om een smakelijke maaltijd te koken.
Ja, maar ik zit op een eiland met beperk aanbod. Seitan, tofu, tempeh, vegaburger.
Natuurlijk, als je alle fabrieksproducten wil mijden is een veganistisch dieet wel een stuk beperkter.
Wel, die meed ik zeker tien jaar. Nu kan ik dat niet meer omdat ik snel wil koken. Toch zoveel mogelijk vers...
Maar dan nog snap ik niet waarom de pure smaken van fruit en groenten je kennelijk geen plezier doen.
Doen ze wel.Ik wou dat ik veel eerder veganistisch gegaan was. Maar er zijn dingen die ik blijf missen.
Eerlijk gezegd komt het op mij over dat je gewoon geen plezier (meer) in eten hebt en daarom graag snel en makkelijk wil eten.
Nope. Ik ben gewoon kookmoe geraakt na meer dan dertig jaar aan de potten staan. Eerst voor het gezin, dan voor mezelf...
Wat prima is, maar als je een wat minder eentonig dieet wil hebben vrolijkt het je misschien toch wel op om jezelf toe te staan wat meer kant en klare vegan producten te gebruiken
Ik zou niet weten wat dat zijn. Of ja, rauwkost en fruit...noten ...brood... kikkererwten.... Het gebeurt dat ik dagenlang, soms een week, alleen die dingen eet. Ik ben gek op bifidus yoghurt, maar ik vind het echt te schandalig duur. En een fabrieksproduct.