flauwe reacties ook. ik kreeg , nu ik eraan denk, een keer te horen dat ik een wereldvreemde hippie ben. mwah, wereldvreemd? Eerder van niet, want ik pas mijn gedrag aan aan de feiten die ik gepresenteerd krijg! Welke feiten dan? wilden ze weten, nou ja, echt weten wilden ze t niet, ze wilden me vooral voor t blok zetten, maar ik wist natuurlijk wel te benoemen waar ik 't over had.
Maar dingen als "konijnenvoer", "dat eet m'n cavia ook" en "neem nog een wortel, hahaha" heb ik wel meerdere keren gehoord, maar dat is lang geleden hoor, toen zat ik echt nog op de middelbare, volgens mij. Ik weet niet, 't deed mij niet zo veel. Ik nam dan inderdaad blij nog een hapje wortel. Als dat nu echt 't ergste is dat ze weten te verzinnen? Dan is dat toch echt niet zo erg. Maar ja, hoe iemand iets ervaart verschilt natuurlijk ook per persoon. Er is niks wat zo'n iemand mij kan zeggen dat mij kan aanzetten tot het stimuleren van en het deelnemen aan de vleesindustrie. Dus ja, klets maar door, denk ik dan. Kom eerst maar 's met goede redenen waarom 't niet oké is om vegetariër te zijn, dan praten we wel weer verder.