Citaat van: Christiaan op 05 november 2011, 22:59:32Citaat van: Eelco op 05 november 2011, 22:27:28Een pot zoethoutthee met steranijs.Zat er niet ook nog kaneel in?Nee. Gewoon zoethout van de toko en een anijssterretje, ook van de toko. Ik had er ook een pijpje kaneel in kunnen gooien (ook van de toko), maar dat leek me niet zo'n goede combi. Tenzij je mij van het tegendeel weet te overtuigen. De thee werkte trouwens zeer ontslakkend, precies zoals ik had gehoopt (maar dat hoort in een andere draad thuis).
Citaat van: Eelco op 05 november 2011, 22:27:28Een pot zoethoutthee met steranijs.Zat er niet ook nog kaneel in?
Een pot zoethoutthee met steranijs.
Citaat van: Eelco op 06 november 2011, 01:20:54Nee. Gewoon zoethout van de toko en een anijssterretje, ook van de toko. Ik had er ook een pijpje kaneel in kunnen gooien (ook van de toko), maar dat leek me niet zo'n goede combi. Tenzij je mij van het tegendeel weet te overtuigen. De thee werkte trouwens zeer ontslakkend, precies zoals ik had gehoopt (maar dat hoort in een andere draad thuis).Nou ja, wat ik dus vind is dat die drie niets in thee te zoeken hebben.
Nee. Gewoon zoethout van de toko en een anijssterretje, ook van de toko. Ik had er ook een pijpje kaneel in kunnen gooien (ook van de toko), maar dat leek me niet zo'n goede combi. Tenzij je mij van het tegendeel weet te overtuigen. De thee werkte trouwens zeer ontslakkend, precies zoals ik had gehoopt (maar dat hoort in een andere draad thuis).
De thee werkte trouwens zeer ontslakkend
Heel rot, dat ik dus nu zometeen een restje gesmolten chocola van de bodem van de beker moet snoepen.
Sojamelk met daardoorheen sojavanillepudding, zoooooo heerlijk!
Citaat van: Fynnya op 08 december 2011, 16:20:59Sojamelk met daardoorheen sojavanillepudding, zoooooo heerlijk!Oooh! Dat kreeg ik vroeger wel eens mee naar school van m'n vader, maar dan geen soja, maar melk met vanille vla en dan heel hard schudden. Dat vond ik altijd heel erg lekker. Misschien voor old times sake weer eens doen, maar dan zoals jij doet met soja!