Vegatopia Forum

Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Fynnya

  • ***
  • 432
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #20 Gepost op: 02 november 2010, 14:22:28 »
Eh, meer mensen die denken dat Jeroen van Merwijk gephotoshopped is?  ::)
Ik heb er helemaal niet aan gedacht om op de foto's te klikken. Sommige mensen zijn wel sexier als je de hele foto ziet.

Offline Chantal

  • ***
  • 127
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #21 Gepost op: 16 november 2010, 21:24:19 »
Ik wil graag stemmen maar ik ken de meeste mensen helemaal niet. Moet ik eerst nog achtergrond onderzoek doen?

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #22 Gepost op: 28 november 2010, 01:09:24 »
Er kan nog maar een paar dagen gestemd worden!

Ik heb inmiddels gekozen voor Edgar Wurfbain en Anna Drijver.

http://www.vegatopia.com/vega/kerst/feestdagen/11232-wie-wordt-de-meest-sexy-vegetarier-van-2010

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #23 Gepost op: 28 november 2010, 11:59:35 »
Ik heb bij de dames ook gekozen voor Anna Drijver. Bij de heren ben ik gegaan voor Luc Seton.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #24 Gepost op: 28 november 2010, 15:38:06 »
Tsja, als ik dit soort dingen zie hoef ik me iig niet af te vragen waar vegetariers een bepaald imago vandaan hebben ::) Een aantal van die quotes bekeken en ik krijg er een beetje jeuk van, zeker in combinatie met van die kokette foto's. Ik vind het geenszins sexy overkomen.

Dio heeft dan nog zelfspot en Charlie Dee hoeft er ook geen preek van te maken, dus dat zijn wat mij betreft de winnaars.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #25 Gepost op: 28 november 2010, 15:40:47 »
Bij de heren ben ik gegaan voor Luc Seton.

Hij is ook mijn favoriet, maar ik heb strategisch op een iets bekendere naam gestemd.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #26 Gepost op: 28 november 2010, 16:13:59 »
Dat is iig nog een meneer waar je de titel sexy nog bij snapt ja.

Waarom zou je strategisch stemmen bij deze verkiezing eigenlijk?
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #27 Gepost op: 28 november 2010, 16:35:11 »
Omdat de winaars aardig wat media-aandacht krijgen en dan is het fijn als mensen niet gaan denken dat er simpelweg geen 'echt' bekende vega's in NL zijn.

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.571
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #28 Gepost op: 29 november 2010, 00:13:40 »
Om de kiesvreugde te verhogen, mijn commentaar op de heren en dames (die ik al eerder met de redactie heb gedeeld, voor het stukje op de voorkant).

Owjee, ik woon al te lang in het buitenland, vrees ik, want enige heren ken ik niet: Edgar Wurfbain, Jurre Bosman, nooit van gehoord. Wouter Bos oogt nog lekker fris voor zijn leeftijd, in tegenstelling tot Arthur Japin en Jeroen van Merwijk. Vooral de laatste ziet er nogal vaal en moe uit - al vind ik het gephotoshopte gespierde lijf op de vergrote foto dan wel weer een leuke stunt. De cartoonist d!o vind ik met zijn gladde kop en baardje, zoals hij op het bed ligt, zeer knuffelwaardig. Mijn uiteindelijke keus valt op Clemens Schmuck, zanger/beatboxer van de onvolprezen a-capellagroep Intrmzzo. Ja, ik heb wat met kale zangers.

Bij de dames valt me als eerste op dat bijna allemaal een soort uiterlijke functie vervullen: presentatrice, actrice, model, trendsetter, zangeres. Ok, er is nog een cabaretier, een schrijfster en kinderboekenschrijfster in het gezelschap, maar qua niveau is de selectie duidelijk minder dan de heren (dat zegt meer over het selectieproces dan over het fenomeen vrouw-zijn, laat dat duidelijk zijn). Om eerlijk te zijn, ik ken geen van de dames. Iraida Ibragimova valt op door haar Barbiefiguur: wespentaille, relatief uitbundige boezem en zorgvuldig gestileerd gezicht. Qua proporties lijkt de foto ontzettend gephotoshopped (ik hoop voor haar dat dat het geval is). De overige dames zien er gelukkig vrij normaal uit. Nicolette Kluijver herinnert me aan Rose Tyler (Billie Piper), een van de metgezellen van Doctor Who. Geprononceerde bovenkaak, levendig gezicht. Francine Oomen bijt demonstratief in een bos selderij, misschien erg ecologisch, maar niet erg sexy. Weet je wat, omdat ik toch geen nacht onder de lakens met een van de dames ambieer, verkies ik een fijne brunch met een goed gesprek met Judith Visser, die zich zeker niet voor heur spiegelbeeld hoeft te schamen.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #29 Gepost op: 29 november 2010, 00:49:02 »
Ja, ik heb wat met kale zangers.

Oh, naast K. heb je er nog meer :o

Iraida's foto is enorm geshopped, dat is de huisstijl van het lingeriemerk Sapph waar de foto voor genomen is. Er zijn veel leukere en mooiere foto's van haar te krijgen, ik snap niet waarom deze het is geworden.

@Hiziki
Zo had ik het nog niet bekeken, goed punt.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #30 Gepost op: 29 november 2010, 01:29:08 »
Iraida's foto is enorm geshopped, dat is de huisstijl van het lingeriemerk Sapph waar de foto voor genomen is. Er zijn veel leukere en mooiere foto's van haar te krijgen, ik snap niet waarom deze het is geworden.


Viel me ook op, hetzelfde geldt voor het andere model.
Je had de foto van Floortje Dessing van de verkiezing van een paar jaar geleden moeten zien ::), vreselijk, er waren vast wel betere foto's van haar te verkrijgen.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #31 Gepost op: 01 december 2010, 20:09:00 »
De 6 finalisten zijn bekend!

Edgar Wurfbain, Luc Seton en d!o
&
Nicolette Kluiver, Sanne Vogel en Dewi Morgaine


Je kunt weer stemmen!

Ik heb naar mijn hart geluisterd en nu op Luc gestemd ;)
Nicolette is vd week gespot etend van een Hema-rookworst, ondanks dat toch op haar gestemd...

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #32 Gepost op: 01 december 2010, 20:13:19 »
Moet ik kiezen uit kerels die ik alle drie niet ken  ???
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #33 Gepost op: 01 december 2010, 21:15:30 »
Jammer dat Anna Drijver niet door is!

Voor de mannen blijft mijn stem naar Luc Seton gaan. Bij de vrouwen nu maar Nicolette, ze liep vast te eten van een vegaworst in een Hema-zakje...
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #34 Gepost op: 01 december 2010, 21:18:27 »
Zover ik weet is Nicolette geen vegetarier, maar eet ze wel vaak vegetarisch. Het is ook geen voorwaarde om vegetarier te zijn bij de verkiezing (althans, vroeger niet, zal nog steeds zo zijn).

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #35 Gepost op: 01 december 2010, 21:19:57 »
Ik stem op Sanne Vogel!
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Djooiss

  • *****
  • 1.843
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #36 Gepost op: 02 december 2010, 08:16:00 »
Ik heb nogmaals op D!o gestemd.Hij is lief en zoals Eelco zegt, ik vind hem ook zeer knuffelwaardig! Vind het keileuk dat hij meedoet en hoop ook dat hij wint. Als je een beetje tegen grove/ranzige humor kunt, moet je ook écht zijn cartoons lezen.

En Nicolette Kluijver wederom, ook al heeft ze dan schijnbaar een rookworst gegeten, ik vind het een leuk, spontaan meisje.
Life isn“t about waiting for the storm to pass..
it“s about getting out there and dancing in the rain

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #37 Gepost op: 02 december 2010, 09:43:34 »
Ik stem op Sanne Vogel en Luc Seton. Die eerste ken ik alleen van "Wie is de mol" maar ik vond haar wel leuk daar, en die jongen ken ik niet maar vind ik wel het leukste.

Ik zag laatst trouwens een afl. van drie op reis en daar ging nicolette wel moeite doen om vegetarisch eten te krijgen en zei ze ook dat ze vegetarier was.

Offline Fynnya

  • ***
  • 432
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #38 Gepost op: 02 december 2010, 11:37:43 »
Ik heb van Sanne Vogel een keer een interview gelezen, waar ze heel enthousiast en uitgebreid aan het vertellen was over vegetarisme, dus haar vind ik wel een mooie vertegenwoordiger voor vegetarisme. Die mannen ken ik allemaal niet echt, dus heb ik maar een gekozen wiens verhaaltje bij de foto het beste klonk.

Offline xCretin

  • *
  • 14
Re:Wakker Dier: Meest Sexy Vegetariėr 2010
« Reactie #39 Gepost op: 02 december 2010, 11:54:12 »
Ik heb op Edgar Wurfbain en Dewi Morgaine gestemd.
Edgar, omdat hij voor mij het sexiest is wat er tussen staat. En Dewi, omdat ik haar Hyves profiel heb gelezen en ze qua denkwijze wel wat op mezelf lijkt! Haha xD