jaaa bij de vegetarische slager geweest... het was een hele mooie schone en nette zaak maar toch iets anders dan ik me had voorgesteld wat betreft het zo alom geroemde "nepvlees" wat door vleeseters niet van echt te onderscheiden schijnt te zijn... het kwam nl. in een soort hermetisch afgesloten bakjes, op zich wel hygienisch, maar ik had me een soort slagersvitrine voorgesteld ofzo? het zijn meest oosterse gerechten zoals nep-varkensvlees chop suey en nep-kip-kerrie en nep-sateetjes. ik had dus die nep varkensvlees, maar het viel me tegen. naar mijn idee zat er heel veel smaakmaker op. en ik vond hem redelijk aan de zoete kant, en daar houdt ik niet zo van. het was niet zo dat het niet van echt vlees te onderscheiden was ! zeker bij varkensvlees ( ja sorry vies praatje! ) heb je van die spekrandjes en die zaten hier niet op. in mijn tijden als vleeseter was ik nogal een fervent varkensvlees-eter, dus nee, dit was het niet voor mij.
wel nog bapao's gekocht ( maar die heb ik nog niet klaargemaakt) en een onwijs lekkere zweedse tamari-saus, die ik van de week heb gebruikt bij mijn tofoe, en die saus ruikt lekker en ziet er lekker uit en is zeer smakelijk! dus toch niet voor niks gegaan. je kunt ook wel veel kant en klaar dingen kopen, ik bedoel zoals bij een traiteur zeg maar, dus voor de verwende haagse vega vast wel een aanwinst, haha. ze hadden ook veel mooie producten staan, het geheel zag er qua zaak en inrichting zeer goed uit.