captain cooks in roosendaal
ik nam de blauwe aderkaaskroketjes met asperges en rode portsaus erbij een salade en frietjes
toe een frambozentrio.. (parfait en kletskop en een soepje)
beetje jammer dat als je iets vegetarisch besteld je een amuse met rauwe h4m krijgt... gelukkig vond ex het niet erg er twee te nemen...
de kroketjes waren iets te heftig voor mij en een beetje te klef (maar was ook wel een risico hou niet van alle blauwe aderkaas..) de asperge rodeportsaus combinatie was heerlijk! net als de salade en de frietjes zijn daar ook erg lekker (ik wou liever frietjes dan krieltjes) omdat ze daar oa. zo'n heerlijke mayo hebben.. maar was niet erg want al met al was t teveel en wou nog een toetje
toetje was erg lekker maar ook weer teveel.. kletskop en soepje waren super lekker, de parfait iets minder maar was misschien ook wel omdat het erg veel was...
moet wel zeggen dat het een restuarant is waar ik graag kom. Hoewel ze maar 2 vega gerechten standaard op de kaart hebben (een hele goede pasta en een maaltijdsalade
) hebben ze ook altijd een vega hoofdgerecht in het maandmenu.. erg jammer vind ik da je nooit het maandmenu kan nemen als vega.. maar denk dat als je het vraagt het wel zou kunnen..
voor 2x hoofdgerecht (een vega en een v!s), 4 spa rood, 2 desserts en een koffie betaalde we 58 euro zoveel..