Vegatopia Forum

Vegetarisch in Bilderberg en andere conferentiehotels

Offline renske

• 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
Vegetarisch in Bilderberg en andere conferentiehotels
« Gepost op: 19 september 2005, 18:11:29 »
Met mijn werk waren we een dagje brainstormen in het Bilderberg Europa Hotel in Scheveningen. Daar is brasserie OXO gevestigd.
De lunch in de brasserie was erg lekker en prima vega. Vooraf een soepje van o.a. knolselderij met heerlijke croutons, daarna erg lekkere couscous met goed gekruide groenten en allerlei chique paddestoelen en iets ijsachtigs als toetje.
Maar toen kwam het diner, in deze zelfde brasserie en dat was echt niet leuk. Er was 1 vega/vegan maaltijd en die bestond uit een bord met saaie groenten en halfgare aardappelen. Werkelijk te saai. De dinerchef aldaar is duidelijk no friend of the veggies! Afrader.

Offline Selly

• 30.783
Vegetarisch in Bilderberg hotels
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2005, 18:23:09 »
In zo'n Bilderberg hotel horen ze toch veggie te moeten kunnen koken. Ik zou daar als ik jou was een klein klachtmailtje aan wagen.
,,,,فلافل

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
Bilderberg en andere conferentiehotels
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2007, 18:56:58 »
Ik at gisteren bij het Hilton Hotel Soestduinen. Vooraf een salade van mozzarellaballetjes, kerstomaatjes, pesto en rucola. Best lekker, ware het niet dat dat ook al een van de weinige vegasalades in het lunchbuffet en ik tussendoor een snack had gekregen die een warm broodje mozzarella met tomaat en pesto was, opgeleukt met rucola). Hoofdgerecht was goed (aardappel gevuld met paddestoelen en kaas) en veel meer dan de vleeseters kregen (ook fijn). Toe was een fijn chocolademoussehart.
This is between me and the vegetable!