Vegatopia Forum

Vegetarisch op festival De Parade

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Vegetarisch op festival De Parade
« Gepost op: 31 juli 2005, 11:35:49 »
gisteren op de parade gegeten bij het Mobiel Culinair Offensief. Het was weer erg lekker hoewel ze volgens mij min of meer de kaart van vorig jaar hadden. Ik had een geitenkaas/filodeegtaartje met lekkere rijst, salade en brood met tapenade en kruidenkaas en olijven. Toe bij de ijsboer van de parade een aardbeienijsje met spaanse peper  :yummie:
,,,,فلافل

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.229
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2005, 02:13:41 »
gisteren op de parade gegeten bij het Mobiel Culinair Offensief. Het was weer erg lekker

Ik was vandaag ook weer op de Parade en wilde nu toch ook wel eens bij het Mobiel Culinair Offensief eten, na de positieve geluiden die jij hier steeds hebt achtergelaten. Maar ik wist niet dat er zoveel visgerechten waren daar; in en om die tent hing een vislucht van heb ik jou daar. :nooo: Getsie, vonden Fabian en ik allebei, dus hebben we toch maar bij Zazou gegeten (alwaar de vega saté uiteraard al op was, maar de rijst/ atjar ketimoen / loempia / pisang goreng smaakte ook prima hoor). Jammer van het MCO!
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2005, 02:14:14 door cal¡mero »
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2005, 13:12:19 »
Ja met die vislucht bij MCO daarin heb je wel gelijk, ik stoor me daar niet zo aan, maar als je zoiets storend vind is het wel storend ja. Zazou is gelukkig ook prima!
,,,,فلافل

Offline linz

  • ***
  • 225
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2005, 18:05:56 »
Ja met die vislucht bij MCO daarin heb je wel gelijk, ik stoor me daar niet zo aan,

Ik was daar gisteren ook en het STONK
Vorige week was ik er ook, toen was het lang zo erg niet. Volgens mij was er iets mis daar... Ik vind vis sowieso niet lekker ruiken, maar er is een verschil tussen een zilte zeegeur (verse vis) en dit, hoor!

Voorgaande jaren hadden ze toch vooral vegetarisch, volgens mij.
Nu leek het wel een viskraam...
Ik heb er wel kaasfondu gehaald, maar ben met mijn bord een mijl verderop gaan zitten.


Stiekem toch een banaan!

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2005, 18:08:26 »
Ja met die vislucht bij MCO daarin heb je wel gelijk, ik stoor me daar niet zo aan,

Ik was daar gisteren ook en het STONK!

Oh da's niet goed, dat was bij mij (=meer dan 2 weken geleden) zeker niet het geval

Citaat
Vorige week was ik er ook, toen was het lang zo erg niet. Volgens mij was er iets mis daar...

Ja dat denk ik dan ook.

Ze hadden dit jaar volgens mij trouwens meer vega dan vorig jaar.
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2005, 18:08:53 door Selly »
,,,,فلافل

Offline linz

  • ***
  • 225
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2005, 18:15:11 »
Citaat
Ze hadden dit jaar volgens mij trouwens meer vega dan vorig jaar.
Citaat

Mmmm, even denken.
Vorig jaar heb ik daar een kaasplankje gegeten, en een keer zo'n spinazie-fetapunt die ze dit jaar ook hadden... de rest kan ik me niet herinneren.

Zal wel gevoelsmatig zijn, dat ik denk dat er minder vega was dit jaar.
Komt door die overaanwezige vissen, denk ik :pukey:
Stiekem toch een banaan!

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #6 Gepost op: 05 augustus 2006, 10:17:27 »
Gisteren op de Parade: normaal kom ik elk jaar bij Mobiel Culinair Offensief terecht, maar ze waren er vis aan het roken en dat vond mijn zus maar niks, dus we zijn bij een nieuwe tent gaan eten: de Oase. Turkse opgerolde pizza, salade met rucola en sinaasappel en paddogerecht met couscous. Lekker, maar niet zo heel veel. Wel aardige mensen.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #7 Gepost op: 03 augustus 2008, 18:02:57 »
Vrijdag op de Parade bij Soul Food: erg lekkere gado gado en gebakken tofu met rijst. En een banaan met pindasaus. Eindelijk eens een keer genoeg op de parade (had niet eens meer plek voor een zo'n fijn ijsje). En goed te betalen: 9 euro.
Die gekken van voorheen Mobiel Culinair Offensief waar we eerst langs liepen, hadden 2 speenv@rk!ns aan t sp!t en gerechten van 20 euro! En ook een veggie buffet voor 12 euro, maar dat hoefden we niet meer nadat we dat zielige dier hadden gezien.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #8 Gepost op: 02 augustus 2009, 18:13:24 »
Gisteren op de Parade. Eerst bij een Tapastent gebakken champs-tapas en erg lekkere kaaskroketjes. Daarna een voorstelling en daar weer na bij Soul Food (daar at ik vorig jaar ook) voor 9,50 Gado Gado met tempeh. Heel prima.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #9 Gepost op: 14 augustus 2010, 11:59:58 »
Is er al iemand op de Parade geweest dit jaar?
Ik was er gister, druk! Bij Soulfood hadden ze vega-gehaktballen, daar hadden we niet zo'n zin in. Dus bij de taco en tortillazaak gegaan: vegaburrito (6,50) en maiskolf. Je kon er zelf koriandersalsa, jalapenos en madamejeanettespul over doen. Van dat laatste hadden we maar een beetje gedaan, maar toch was alles behoorlijk heet, voor 1 iemand zelfs echt te, die kreeg het helemaal benauwd. Er zat ook al scherp spul in de tortilla geloof ik. Ik vond het zelf wel heel erg lekker.
Later op de avond tapas bij La Rana: witlof met walnoot en blauwe kaas, olijven, brood met aioli, spinaziekroketjes en hele lekkere gebakken champignons. De tapas waren niet goedkoop (4,5 per bakje gemiddeld), maar wel prima.
,,,,فلافل

Aiko

Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #10 Gepost op: 14 augustus 2010, 13:01:20 »
Is er al iemand op de Parade geweest dit jaar?

Ja en nee. Is het die grote bedrijvigheid op een parkje niet ver van de Amstel-toren? Dan ben ik er vorige week langsgelopen. Meer geweest dan dit ben ik er niet.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #11 Gepost op: 14 augustus 2010, 16:30:44 »
Ja dat is bij de Amstel.
,,,,فلافل

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.316
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #12 Gepost op: 23 augustus 2010, 08:59:03 »
Dit jaar niet op de Parade geweest. Voor het eerst sinds jaren!

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.229
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #13 Gepost op: 23 augustus 2010, 16:18:38 »
Dit jaar niet op de Parade geweest. Voor het eerst sinds jaren!
Same here!
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #14 Gepost op: 06 augustus 2011, 10:58:06 »
Iemand al naar de Parade geweest?
Ik was er gister.
Best veel vega overal (ook bij de sushilui! Maar daar gingen we uiteindelijk niet heen).
Eerst een kaaskroket (eh eigenlijk 2 want ze kwamen per 2) bij La Cantine en daarbij brood van Menno met kruidenboter. Allebei heel lekker.
Later gado gado bij Switi. Er stond dat het een voorgerecht was, maar het was megaveel. Lekker!
,,,,فلافل

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #15 Gepost op: 06 augustus 2011, 13:32:23 »
Nope, krappe maand hier, dus wederom geen Parade.

« Laatst bewerkt op: 06 augustus 2011, 13:38:42 door Bast »
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Sam

  • ******
  • 7.096
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #16 Gepost op: 08 augustus 2011, 17:57:35 »
Ja, ben in Den Haag geweest. Ook de kaaskroketten gegeten, de eerste lading was nog stijf bevroren van binnen, dus terug gebracht. De tweede lading was wel goed heet en erg lekker. Ook poffertjes gegeten, hoort er elk jaar bij. De pizza's waren er ook weer, erg lekker maar een veel te lange rij om in te gaan staan (vorige jaar heb ik dat wel gedaan). Het jaar daarvoor sushi gegeten, was ook heel erg lekker. Ik eet altijd met veel plezier op de Parade. Zou er best nog een keer heen willen trouwens, je kan op 1 avond altijd maar zo weinig zien (en dan prop ik er vijf voorstellingen in!)
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #17 Gepost op: 25 augustus 2012, 09:16:29 »
Is er dit jaar nog iemand op de Parade geweest?
Ik gister.
Eerst vega miniloempia's (4 euro, 9 stuks) gedeeld, die kon je zelf pakken uit een automatiek-dingetje. Erbij kwamen allerlei sausjes. Bij de sambal stond heel duidelijk dat die met garnaal was ,de overige sauzen leken veggie verantwoord.

Daarna bij de Mexicaan een burrito (7,50), die echt prima was ,en een heerlijke maiskolf (2 euro of 2,50). Ook de sauzen geprobeerd, er stond op dat ze heel heet waren en dat waren ze ook. Ik denk echt voor 97% van de mensen te heet, ik snap niet zo goed waarom, het zo heet moet, ik vond het wel lekker, maar je moest het echt spaarzaam gebruiken. Voordeel was wel dat je er daardoor geen bakje jalapeno's bij hoefde te kopen.
En een Grunschnabel-ijsje (1 bolletje, 2 euro), maar ik vond het niet zo Grunschnabelig, het was passievrucht/mango maar had iets mufs, maar was in elk geval niet te zoet, maar dat zaakje had geloof ik ook ijs van een ander, dus misschien was het wel van die ander.
,,,,فلافل

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.316
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #18 Gepost op: 27 augustus 2012, 12:48:02 »
Is er dit jaar nog iemand op de Parade geweest?

Tijdje terug in Utrecht, maar had van te voren al gegeten.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Vegetarisch op festival De Parade
« Reactie #19 Gepost op: 22 juli 2013, 09:46:03 »
Iemand al op de Parade geweest dit jaar, was het vega eten lekker?
,,,,فلافل