Vegatopia Forum

Breda

SanderV

Breda
« Gepost op: 27 juli 2005, 17:33:05 »
We eten vandaag bij Popocatepetl in Breda (ook in de restaurantgids). Ben benieuwd, ze schijnen een nieuwe kaart te hebben.

Gwennepen

Re:Breda
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2006, 01:30:20 »
Wij aten bij Tafelen bij Pols in Breda. Als voorgerecht had ik lauwwarme geitenkaas met appel, mango, verse vijgen, eikenbladsla, aalbesjes, pijnboompitten en een thijm/honingdressing. Zo lekker, ik moest me inhouden om niet te gaan kreunen. :kwijl: Hoofdgerecht was ook lekker. Pasta met bospaddestoelen en truffel en pijnboompitjes en zongedroogde tomaatjes en parmezaanse kaas en ook weer eikenbladsla.
Toetje kon er echt niet meer bij.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #2 Gepost op: 08 september 2007, 08:45:26 »
Bij Sultanlounge in Breda. Vooraf mezzes, dat was al bijna genoeg. Hoofdgerecht was erg lekker ook. Leuk eten daar, met gratis buikdansvoorstelling.
« Laatst bewerkt op: 08 september 2007, 08:46:29 door LL de Ling »

Gwennepen

« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2007, 07:41:27 »
Wij aten gisteren bij Popocatepetl in Breda. Wat een leuk restaurant! :D Ik had vooraf niks genomen, want ik had al het gevoel dat het hoofdgerecht heel vullend ging zijn. En ik wou natuurlijk wel een ijsje. ;) Bij binnenkomst kregen we warme nacho's met een sausje. Als hoofdgerecht had ik de fajitas met groenten en geitenkaas. En als toetje de helado de coco. Echt veel krijg je daar. Ik had ook nog een alcoholvrije cocktail, nada colada. En je kon lekker niet roken gaan zitten. :cheer: En heel vriendelijk personeel. :)

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2008, 09:28:41 »
Gisteren in Breda bij La Regina gegeten. Ik had een calzone met groenten en de ander een pizza met geitenkaas. Lekker en goedkoop. Prima brood vooraf.

Aiko

« Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2008, 23:02:39 »
Gegeten met een grote groep bij El Mundo te Breda. Voor zo'n grote groep werd er gewoon bulketen besteld, maar er werd gelukkig ook aandacht geschonken aan de aanwezigheid van twee vegetariƫrs. Dus niet alleen konijnenvoer, maar zelfs erg verrassend lekkere dingen.

Gwennepen

« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2008, 08:43:05 »
Gisteren bij de Boulevard in Breda. Dat was vroeger heel lekker, heel leuk en heel goedkoop. Dat lekker en leuk viel nu een beetje tegen. De uiensoep kwam denk ik uit blik en de groentenquiche was gevuld met diepvriessoepgroenten. :-\ Op het hoofdgerecht moesten we heel lang wachten. Ik zag op een gegeven moment mensen weggaan die na ons gekomen waren en alle gangen al hadden gehad. We kregen wel een roseetje van het huis voor het wachten, maar jammer is het wel als  je zulke goede herinneringen aan zo'n zaak hebt.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2009, 00:28:23 »
Vanavond een gezellige avond gehad bij Restaurant Gong in Breda. We hadden eerst een cocktail vooraf. Duurde helaas wat lang omdat het erg druk was in de cocktailbar. Daarna de naan en pappadums als een soort voorafje. De naan was er helaas gewoon eentje van Patak. De Indiase stoofschotel was op, dus beide vegatariers namen de Thaise rode curry. Wel lekker, had wel iets pittiger gemogen. Als toetje had ik de spekkoek met wat ijs. Erg lekker was die.

Sowieso wel een leuke plek om te zitten met een groepje, veel ruimte en fijne inrichting. Leuk voor een gezellige avond met vrienden en vriendinnen.