Ik ben ook een hamsteraar.
1e kastje boven het aanrecht: 15 soorten thee, 2 soorten koffie, 2 soorten vegan melkpoeder, cacaopoeder, chocolade, kauwgom, verschillende extracten zoals vanille, 3 soorten suikervrij zoetmiddel, xanthaangom, johannesbroodpitmeel, rijstwafels en vitamines/paracetamol etc.
2e kastje boven het aanrecht: meer dan 40 soorten kruiden/specerijen, baksoda, bakpoeder, instantgist, sojabrokjes, gerst, quinoa, rijst, verschillende soorten noten en zaden, maizena en paneermeel
3e kastje boven het aanrecht: nog meer rijst, instant aardappelpuree, 2 soorten couscous, lasagnebladen, verschillende soorten pasta, mie, no egg, chocopasta, appelstroop, verschillende notenpasta's, honing
Plankjes in de keuken: ui, aardappelen, knoflook, olijfolie, rijstolie, kokosolie, koolzaadolie, sesamolie, wijnazijn, rijstazijn, havermout, pitabroodjes
Koelkast: miso, sojasaus, mayonaise, pesto, harissa, hotsaus, ketchup, olijven, sojamelk, frisdrank, bier, jam, 4 soorten siroop, verschillende groentes, amandelmeel, lijnzaadmeel en nog meer dingen die ik niet meteen kan zien omdat ze achterin staan waar ik niet zo makkelijk bij kan.
Vriezer: zelfgebakken brood, zelfgemaakte seitan en seitanworstjes, bakjes met zelfgemaakte opwarmmaaltijden en restjes saus, 4 soorten vegan kaas, verschillende soorten gekookte bonen
Voorraadkast/berging: kilozakken noten zoals paranoten, amandelen, cashewnoten, hazelnoten, walnoten, sesamzaad, zonnebloempitten, bloem, gebuild tarwemeel, sojameel, kikkererwtenmeel, rijstbloem, tapiocabloem, tarwezemelen, haverzemelen, 5 kilo zak tarwegluten, blikjes tomaat, potje augurken, potje tomatensaus, extra sojamelk, verschillende soorten droge bonen, erwten en linzen, gedroogde paddestoelen en zeewier
Ik heb wel een paar dingen die over de datum zijn (vooral in de koelkast), maar niet veel. Ik probeer altijd het oude op te maken voor ik nieuwe producten koop, en dat werkt aardig.