Vegatopia Forum

Lidl

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Joske

  • *****
  • 2.829
  • Geslacht: Vrouw
Re:Lidl
« Reactie #60 Gepost op: 18 april 2011, 23:20:14 »
De Belgische Lidl doet niet meer aan vegetarische producten  >:(, het personeel snapt er niets van, want het werd echt massaal gekocht.

Jaain

Re:Lidl
« Reactie #61 Gepost op: 19 april 2011, 19:14:48 »
Ik heb drie jaar in Frankrijk gewoon, Zo wel de Lidl als Aldi hebben daar Biologische spullen. Alle suppermarkten hebben daar heel veel biologische spullen. Daar naast hebben ze ook nog een groot aanbod aan producten die lokaal geproduceerd zijn, geen beentje uit Afrika maar van de boer dicht bij.

Er zijn een paar onderzoeken geweest naar ziektes onder de kinderen van boeren, en afgelopen jaar waren hun vaders aan de beurt. Zo wel de kinderen als de boeren zelf hadden bepaalde ziektes, die minder voor kwamen bij de overige bevolking :(.

Men is heel erg geschrokken, men kon niets anders doen dan een directe link leggen tussen het gif dat men gespoten had en die verschillende ziektes.

In drie jaar tijd heb ik de supers zien veranderen, vaak 20% hun producten is biologisch :).

Lidl vega producten
« Reactie #62 Gepost op: 07 november 2012, 17:37:32 »
Iemand ervaring mee?
heb zelf vanmiddag bij de lidl van het merk ''freshvale'' kaasschelpen gehaald ben erg benieuwd!
Vind  de aldi zelf erg goed in vega, dus hopelijk is de lidl als ''budgetmerk''ook goed

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Lidl vega producten
« Reactie #63 Gepost op: 08 november 2012, 14:23:11 »
Iemand ervaring mee?
heb zelf vanmiddag bij de lidl van het merk ''freshvale'' kaasschelpen gehaald ben erg benieuwd!
Vind  de aldi zelf erg goed in vega, dus hopelijk is de lidl als ''budgetmerk''ook goed

Wij vinden die kaasdingen vd Aldi lekkerder :) Wat we van Lidl wel heel erg graag eten zijn die vegaballetjes. JAM.
Want a sugarcube?

Offline Joske

  • *****
  • 2.829
  • Geslacht: Vrouw
Re:Lidl
« Reactie #64 Gepost op: 08 november 2012, 15:04:45 »
Toch vreemd, de Belgische Aldi's hebben helemaal geen kaasdingen, en de Lidl geen balletjes. Het meeste van de Lidl smaakt naar karton. De Aldi heeft dan weer wel lekkere balletjes en gehakt.

De Belgische Lidl doet niet meer aan vegetarische producten  >:(, het personeel snapt er niets van, want het werd echt massaal gekocht.
Dit was dus een tijdelijk verschijnsel.

Offline haantje

  • ******
  • 5.068
  • Geslacht: Vrouw
Re:Lidl vega producten
« Reactie #65 Gepost op: 08 november 2012, 18:26:03 »
Iemand ervaring mee?
heb zelf vanmiddag bij de lidl van het merk ''freshvale'' kaasschelpen gehaald ben erg benieuwd!
Vind  de aldi zelf erg goed in vega, dus hopelijk is de lidl als ''budgetmerk''ook goed
De kaasdingen vd Aldi zijn lekkerder.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Re:Lidl vega producten
« Reactie #66 Gepost op: 17 november 2012, 18:51:53 »
Iemand ervaring mee?
heb zelf vanmiddag bij de lidl van het merk ''freshvale'' kaasschelpen gehaald ben erg benieuwd!
Vind  de aldi zelf erg goed in vega, dus hopelijk is de lidl als ''budgetmerk''ook goed

Wij vinden die kaasdingen vd Aldi lekkerder :) Wat we van Lidl wel heel erg graag eten zijn die vegaballetjes. JAM.

heeft de aldi dan ook kaasdingen??
die heb ik niet gezien mijnaldi heeft alleen de groente schrijf, balletjes en de schnitzels....
hoe zien die aldi kaasdingen erdan uit?

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Lidl vega producten
« Reactie #67 Gepost op: 17 november 2012, 18:59:09 »
Iemand ervaring mee?
heb zelf vanmiddag bij de lidl van het merk ''freshvale'' kaasschelpen gehaald ben erg benieuwd!
Vind  de aldi zelf erg goed in vega, dus hopelijk is de lidl als ''budgetmerk''ook goed

Wij vinden die kaasdingen vd Aldi lekkerder :) Wat we van Lidl wel heel erg graag eten zijn die vegaballetjes. JAM.

heeft de aldi dan ook kaasdingen??
die heb ik niet gezien mijnaldi heeft alleen de groente schrijf, balletjes en de schnitzels....
hoe zien die aldi kaasdingen erdan uit?

Ja Aldi heeft ook Kaasburger. Deze vind ik de beste en dat voor maar €1,69. Waarschijnlijk heeft jouw ALdi die wel. ze stoppen alles in dezelfde doos , het kan zijn dat het bij jouw op was toen je keek

Offline Marthe

  • ***
  • 274
  • Geslacht: Vrouw
Re:Lidl
« Reactie #68 Gepost op: 17 november 2012, 19:12:31 »
Bij mijn Aldi zijn ze ook vaak op, misschien vindt iedereen die wel het lekkerst. Of anders goed zoeken in die dozen, alles zit door elkaar.
Ze heten trouwens Kaasschnitzels geloof ik, en het zijn gele burgers met van dat schaafsel erop (als bij een kipschnitzel zeg maar).
Ik heb vanmiddag die van de AH gekocht, inderdaad voor een euro, ga ze binnenkort eens uitproberen.

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Lidl
« Reactie #69 Gepost op: 17 november 2012, 19:29:42 »
Bij mijn Aldi zijn ze ook vaak op, misschien vindt iedereen die wel het lekkerst. Of anders goed zoeken in die dozen, alles zit door elkaar.
Ze heten trouwens Kaasschnitzels geloof ik, en het zijn gele burgers met van dat schaafsel erop (als bij een kipschnitzel zeg maar).
Ik heb vanmiddag die van de AH gekocht, inderdaad voor een euro, ga ze binnenkort eens uitproberen.

Morgen is laatste dag als het goed is van de aanbieding van €0,99 van AH. Normale prijs is dacht ik boven de €2,00 Laten we hopen dat er nog steeds aankomend week meerdere vegaproducten voor €0,99 in de aanbieding zijn.

Re:Lidl
« Reactie #70 Gepost op: 21 december 2012, 17:42:34 »
de lidl heeft nieuwe vega producten!!

zag onder andere een oosterse schijf

iemand al geprobeerd??

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Lidl
« Reactie #71 Gepost op: 21 december 2012, 19:43:55 »
Nog niet gezien! Ik kocht er afgelopen weekend wel een gourmetpakketje, die ligt te wachten in de vriezer.
Want a sugarcube?

Re:Lidl
« Reactie #72 Gepost op: 07 mei 2013, 18:07:45 »
Ik haal nu een tijdje al lidl vega en vind de lidl kaasschelp en oosterse schrijf erg lekker
hoe vinden jullie die?
en wat vinden jullie lekker bij de kaasschelp??
wij eten t vaak met bloemkool en aardappels

Re:Lidl
« Reactie #73 Gepost op: 10 mei 2013, 18:29:02 »
Vandaag nieuw bij de lidl gezien: CHILI FINGERS

niet gekocht, maa riemand ervaring mee?

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Lidl
« Reactie #74 Gepost op: 13 mei 2013, 18:45:09 »
Vandaag nieuw bij de lidl gezien: CHILI FINGERS

niet gekocht, maa riemand ervaring mee?

Ik had deze laatst nog geprobeerd met rijst. Ik vond ze zeker heerlijk. Je kunt ze beetje vergelijk met die van Vivera. Er zit niet te veel saus in.