Vegatopia Forum

Faux Gras

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Brent

  • ****
  • 600
  • Geslacht: Man
Re:Faux Gras
« Reactie #20 Gepost op: 10 januari 2010, 11:16:56 »
Hmm, ik ben geweest in de Carrefour die je't eerst tegenkomt als je vanuit het centrum richting Antwerpen rijdt (geen idee van de straat).

Dat is die waar ik het ook gekocht heb hoor. Maar anders eens vragen aan de klantendienst?

Offline IneN

  • ****
  • 873
  • Geslacht: Vrouw
Re:Faux Gras
« Reactie #21 Gepost op: 10 januari 2010, 12:51:24 »
Goed idee!

peewee

Re:Faux Gras
« Reactie #22 Gepost op: 08 december 2010, 12:26:49 »
kopen en proeven,je zult er geen spijt van hebben

Offline Fynnya

  • ***
  • 432
Re:Faux Gras
« Reactie #23 Gepost op: 09 december 2010, 00:50:17 »
Ook vergelijkt hij deze voeding met die van het zogen van baby's die ook ongevraagd een tepel in de mond krijgen geduwd. (Nu ja, die zullen dat toch wel prettiger en levensnoodzakelijker vinden dan de ganzen.)
Een baby zoekt vaak ook zelf de tepel op, en moedermelk via de tepel is heel natuurlijk en iets dat de meeste ook fijn vinden. En als een kindje het niet fijn vindt om te drinken en toch gedwongen wordt, is dit vanwege zijn of haar gezondheid, niet voor het plezier van de ander. Dat maakt natuurlijk een gigantisch verschil. Vergelijkbaar met dat je wel een kind gedwongen laat opereren als het nodig is, maar je natuurlijk niet iemand voor z'n plezier in je kinds lichaam laat snijden. Daarnaast is het geloof ik ook zo dat een baby soms wel een tepel in de mond geduwd krijgt, maar wel zelf moet zuigen om melk te krijgen, het is niet zo dat er automatisch een hele sloot melk z'n keeltje in wordt gegooid. 
Dus het is een vergelijking die volkomen mank gaat, wat mij betreft.

Re:Faux Gras
« Reactie #24 Gepost op: 09 december 2010, 01:07:09 »
Ach, die man zal vast ook wel eens ongevraagd een reclamefoldertje door de brievenbus gepropt krijgen. Heel normaal. Dan moet hij het dus ook maar accepteren als iemand hem een lange trechter ongevraagd door de strot heen duwt en daar 3 liter lauwe cola doorheengooit.
Ik bedoel, ik begrijp al niet hoe je het kan bestaan om met dat soort drogargumenten aan te komen zetten. Laat staan te verwachten dat die serieus genomen worden. Zal waarschijnlijk een hopeloze poging van de beste man zijn om zichzelf te overtuigen.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Faux Gras
« Reactie #25 Gepost op: 09 december 2010, 02:06:51 »
Zou zo'n man geen moeder/vrouw/kind hebben die hem een mep heeft verkocht voor deze uitspraak?

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Faux Gras
« Reactie #26 Gepost op: 02 december 2011, 14:14:07 »
ik ben eigenlijk wel benieuwd, is dit in NL ook te koop, of moet ik het laten invoeren. op de site staat wel een ah-logo, maar volgens mij gaat het om ah-belgie.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Faux Gras
« Reactie #27 Gepost op: 02 december 2011, 14:26:14 »
Misschien bij Natudis?

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Faux Gras
« Reactie #28 Gepost op: 02 december 2011, 15:03:12 »
Ik ben ook wel nieuwsgierig en ik vraag me af of het naar Tartex smaakt. Ik hou niet zo van Tartex (de gewone blikjes dan, de mousse in kuipjes met rucola en nog iets lust ik wel).
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline Fynnya

  • ***
  • 432
Re:Faux Gras
« Reactie #29 Gepost op: 02 december 2011, 15:31:56 »
Natudis levert aan veel biowinkels, dus ik zou het bij een van de winkels waar zij aan leveren vragen of ze het kunnen bestellen.
En deze webwinkel verkoopt het ook: http://www.bio4u.nl/tartex-faux-gras-gaia-125-p-4115.html?osCsid=381b10e528b273a5f20e522eeeeb7cfb

Er bestaat ook een soort faux gras van Abinda: http://www.abinda.be/9-actueel-NL.html?nid=78
Ik heb het idee dat Abinda alleen in België verkocht wordt, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Faux Gras
« Reactie #30 Gepost op: 02 december 2011, 18:46:59 »
ha bedankt, als iemand me uitlaat langs een natuurwinkel zal ik eens gaan kijken, en anders bestel ik het online.
Supercalifragilisticexpialidocious!