Gisteren dus bij Maharaja geweest. Het is gevestigd in een oude winkel, dus de entree is een beetje maf. Er is een enorme schuifdeur die automatische opengaat als je binnenkomt. Hoewel het de openingsavond was, was er wel plek om te zitten. Het tafeltje moest nog wel afgeruimd worden. Geen probleem.
De kaart was een curieuze mix van Hollands (stamppot), Indiaas, Mexicaans en Surinaams en Chinees.(maar wel alles vegetarisch!) We namen beiden roti. Prima eten, maar wel weinig. (en een tikkeltje droog). Omdat het niet zo veel was, wilde ik nog een toetje. We vroegen wat cassave was, want we konden er geen toetje bij voorstellen. De serveerster vond het wel grappig dat wij dat vroegen, want we waren niet de eerste. Het was ook geen toetje, maar het waren cassavecrackers. Foutje in de kaart. Dan maar een bananasplit. Lekker ouderwets.
Conclusie, ik ga er denk ik niet snel meer eten, want echt gezellig is het niet. Maar voor afhaaleten is het prima. Ik zal er zeker wel vaker iets halen, ik ben erg benieuwd naar het Indiase eten.