Er zijn nu ook 2 nieuwe producten bij: Wokstukjes
Citaat van: MaartenP op 12 september 2011, 12:21:03 Jammer dat er overal ei in zit behalve in de falafel... Naast de falafel en de spicy falafel is toch ook de Fijngehakt ei-loos en veganistisch?
Jammer dat er overal ei in zit behalve in de falafel...
Daar kom ik ook welleens, maar dan ga ik liever langs de Sie-San. Betekent niet dat ik het ook wel makkelijk zou vinden om even de AH om de hoek binnen te kunnen lopen
Citaat van: Fynnya op 12 september 2011, 13:44:20Er zijn nu ook 2 nieuwe producten bij: Wokstukjes Is dat anders dan de wokstukjes die ze al hadden?
Is Goodbite wel zonder ei?
Tivall heeft enkele nieuwe productenShoarmawww.tivall.nl/producten.asp?id=6&iid=41&ms=4
Tivall heeft enkele nieuwe productenShoarmawww.tivall.nl/producten.asp?id=6&iid=41&ms=4Diverse broodbeleg als: Smeerworst (tuinkruiden, natural, Filet American), Broodbeleg (Filet, Boterhamworst, Gehakt Bieslook, Ham)www.tivall.nl/producten.asp?id=6&sid=6&ms=5Ik had alleen de Shoarma gezien. Ik heb die broodbeleg nog niet gezien in de AH of ik keek niet goed
De producten shoarma en broodbeleg zijn niet nieuw, maar ze hebben wel een andere verpakking.
Vanavond staat hier weer (onder andere) de Tivall falafelburger op het menu. Heette Smeerworst Tuinkruiden voorheen niet vega paté tuinkruiden? Ik trakteer mezelf in het weekend redelijk vaak op een veggie smeersel voor op brood; ik vind ze lekker.
Citaat van: Antje op 25 april 2013, 19:47:06De producten shoarma en broodbeleg zijn niet nieuw, maar ze hebben wel een andere verpakking.Ok bij mijn AH stond er wel Nieuw op, tenminste op de Shoarma. Er zijn ook tegenwoordig zoveel producten, teveel om alles te onthouden
Citaat van: Dennis23 op 26 april 2013, 22:01:40Citaat van: Antje op 25 april 2013, 19:47:06De producten shoarma en broodbeleg zijn niet nieuw, maar ze hebben wel een andere verpakking.Ok bij mijn AH stond er wel Nieuw op, tenminste op de Shoarma. Er zijn ook tegenwoordig zoveel producten, teveel om alles te onthoudenTivall vind ook dat ze nieuw zijn. Ik kreeg net een e-mail met dat ik ze met-geld-terug mag proberen. Toevallig, ik heb ze net gisteren gegeten.Dan vergis ik me vast. Is het dan shoarma van Vivera die ik eerder had?