Vegatopia Forum

Tivall

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

bienne

Re:Tivall
« Reactie #140 Gepost op: 23 september 2005, 18:47:55 »
 :crying:

viv

Re:Tivall
« Reactie #141 Gepost op: 23 september 2005, 22:57:50 »
Zo de appie heyn is een keertje snel zeg :P

jammer die frikandel was best lekker! ;)

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Tivall
« Reactie #142 Gepost op: 24 september 2005, 12:21:56 »
Tivall is snel, niet AH. Ik stel voor dat we een actie houden om de frikandel terug te krijgen in het assortiment.
« Laatst bewerkt op: 24 september 2005, 12:25:37 door J@n »

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Tivall
« Reactie #143 Gepost op: 25 september 2005, 00:54:02 »
er zijn nu gegrillde reepjes van Tivall. Iemand dat al gehad.

EN: de braadworst en de frikandel lijken uit het assortiment te zijn!! Dat is niet leuk. Beide waren best lekker. Vooral de braadworst
Ik heb ze gehad. Het lijkt het meest op de hamburger van Tivall. Goede beet, maar een beetje smakeloos. Goed om te marineren misschien wel. Ik heb het gebruikt in een zoetzure saus met grove stukken groente. Het ging wel.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #144 Gepost op: 25 september 2005, 10:25:18 »
Gisteren op V-day kon je die reepjes ook krijgen, in een wrap. J. had ook verteld dat hij ze nogal smakeloos vond maar het was volgens de dame van Tivall wel de bedoeling dat je ze marineert of stevig kruidt. Ik heb vanmorgen nog even op de verpakking gekeken maar dat staat er niet op bij de bereidingswijze.  ???

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tivall
« Reactie #145 Gepost op: 31 oktober 2005, 16:34:28 »
Zo, de nieuwe diepvriesproducten van Tivall schijnen in de winkel te liggen. Wie probeert ze als eerste?
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2005, 16:34:42 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #146 Gepost op: 31 oktober 2005, 17:32:02 »
Ik heb al een hele diepvries vol liggen met Tivall-spullen, dus ik laat de eer aan een ander over :P.

viv

Re:Tivall
« Reactie #147 Gepost op: 31 oktober 2005, 23:19:19 »
Cool, ga ik zeker eens proberen!! ;)

Offline Sam

  • ******
  • 7.149
Re:Tivall
« Reactie #148 Gepost op: 01 november 2005, 08:34:36 »
Ik heb zaterdag de diepvriezer van de AH hier in Leiden van onder tot boven nageplozen maar ze hebben ze nog niet. Ik wacht met smart. Junkfood, junkfood, junkfood!
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tivall
« Reactie #149 Gepost op: 01 november 2005, 14:43:11 »
AH op de Dam (A'dam) heeft ze ook niet en een %#$@ puber die er werkte (de enige medewerker die uberhaupt rondliep) weigerde me verder te helpen. Er werden wel vandaag diepvries voorraden bezorgd wist ie wel uit te brengen maar nakijken waar die voorraden uit bestonden was er niet bij.
« Laatst bewerkt op: 01 november 2005, 14:44:12 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Nevyn

  • *****
  • 1.426
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #150 Gepost op: 01 november 2005, 14:57:52 »
Maar da's toch een To Go? Of bedoel je Foodplaza? Want bij de To Go's hebben ze 't vast niet.

Offline Kim

  • ***
  • 114
Re:Tivall
« Reactie #151 Gepost op: 01 november 2005, 15:47:05 »
Ik ontdekte deze week bij "mijn" Edah tivall pate (voor op de boterham dus); niet bij het broodbeleg maar bij de andere vleesvervangers, maar goed...
Hij deed me qua smaak heel sterk denken aan wat mijn oma vroeger op mijn boterham deed als ze weer eens vond dat ik er bleek uitzag! Ik vind hem dus wel lekker, gewoon omdat het me aan mijn oma doet denken!

Bij de C1000 en de Edah is het altijd een verrassing wat voor vegetarische produkten ze hebben en waar je die dan kan vinden, zo blijft het boodschappen doen wel spannend  :D

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tivall
« Reactie #152 Gepost op: 01 november 2005, 18:06:46 »
Tivall bij Edah? Dat mag toch alleen door AH worden verkocht?
@Nevyn: ik bedoel niet die AH To Go op het Damrak (die het vast niet heeft nee) maar die grote AH aan de achterkant van de Dam, op de Nieuwezijds Voorburgwal naast Magna Plaza.
,,,,فلافل

Offline Nevyn

  • *****
  • 1.426
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tivall
« Reactie #153 Gepost op: 02 november 2005, 08:25:39 »
Ja precies, Foodplaza heet ie ook wel. Belachelijk dat die het niet heeft

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Tivall
« Reactie #154 Gepost op: 02 november 2005, 13:38:43 »
AH op de Dam (A'dam) heeft ze ook niet en een %#$@ puber die er werkte (de enige medewerker die uberhaupt rondliep) weigerde me verder te helpen. Er werden wel vandaag diepvries voorraden bezorgd wist ie wel uit te brengen maar nakijken waar die voorraden uit bestonden was er niet bij.
dat kan hij waarschijnlijk ook helemaal niet

er zijn maar een paar mensen die de bestelcomputer inkunnen, en dat is dan om extra bestellingen te doen. Het grootste deel van de bestellingen gaan helemaal automatisch, en volgens mij kijkt niemand er ooit naar wat er allemaal binnenkomt op een dag, als het uberhaupt al kan. Nieuwe produkten worden over het algemeen automatisch ingestuwd, en dan naar de verkoopverwachtingen die zaandam heeft. Dus als er niet vega's shopppen bij een bepaalde ah, zullen ze daar wel niet komen
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tivall
« Reactie #155 Gepost op: 02 november 2005, 14:09:01 »
Citaat
Er werden wel vandaag diepvries voorraden bezorgd wist ie wel uit te brengen maar nakijken waar die voorraden uit bestonden was er niet bij.
dat kan hij waarschijnlijk ook helemaal niet

er zijn maar een paar mensen die de bestelcomputer inkunnen, en dat is dan om extra bestellingen te doen

Okee prima. Dan had ie tegen mij kunnen zeggen: 'helaas kan ik het niet voor u nazoeken, als dat kon had ik dat wel gedaan' ipv mij een beetje aangapen en mompelen 'de diepvriesafdeling is verderop'
« Laatst bewerkt op: 02 november 2005, 14:09:31 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Kim

  • ***
  • 114
Re:Tivall
« Reactie #156 Gepost op: 03 november 2005, 10:09:08 »
Tivall bij Edah? Dat mag toch alleen door AH worden verkocht?

Volgens mij maakt Tivall producten voor AH, waar dan AH op staat, maar maken ze ook producten onder eigen merk die overal verkocht kunnen worden. Maar voor de zekerheid kijk ik het nog eens na of ik niet het verkeerde merk in mijn hoofd heb.

Petra

Re:Tivall
« Reactie #157 Gepost op: 03 november 2005, 11:07:29 »
Heb even op internet gezocht:

Verkrijgbaarheid
 
Tivall is uitsluitend verkrijgbaar in het koelvak van de Albert Heijn filialen.
Meer informatie is te vinden op de website van Albert Heijn (www.ah.nl).

Dat stond dus op de site van tivall

Offline Kim

  • ***
  • 114
Re:Tivall
« Reactie #158 Gepost op: 04 november 2005, 12:29:29 »
Vanmorgen was ik iets wakkerder tijdens het brood smeren en inderdaad, het is niet van Tivall maar van Vivera, sorry!
Waarmee dat bericht ook niet meer in deze draad thuishoort, aargh! Ik ga direct op zoek naar een beter plekje.

Voor de volledigheid: het is wel vegetarisch, niet veganistisch want het bevat iets van ei; wel scharrel!
« Laatst bewerkt op: 04 november 2005, 12:34:18 door Kim »

bienne

Re:Tivall
« Reactie #159 Gepost op: 07 november 2005, 17:06:51 »
Ik zie trouwens nergens meer de Hachee. Weet ff niet of die van tivall of quorn was. Die is nl erg lekker