Vegatopia Forum

Vegan Streaker: loser of held?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Refalm

Vegan Streaker: loser of held?
« Gepost op: 15 maart 2008, 17:46:02 »
Nadat ik deze naar mijn mening akelige persoon op de televisie heb zien verschijnen, wou ik graag weten hoe vegetarisch Nederland over hem denkt.

Zelf heb ik meermaals op zijn Hyves profiel berichten geplaatst (niet gewelddadig of bedreigend uiteraard) waarbij ik hem een zielige exhibitionist noemde, en dat zijn acties averechts werkte.
Waarna ik ben verbannen door zijn nogal vreemde vriendin, en mijn berichten verwijderd, want kritiek anders dan "hahahaha moet je maar vlees gaan eten LOL!!111!" kan volgens haar natuurlijk niet door de beugel.

Dus: wat vind jij van de Vegan Streaker, en zijn acties?

P.S. Ik zou hier graag een poll van willen maken, maar geen idee hoe  ???
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2008, 17:50:45 door Refalm »

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2008, 17:59:37 »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2008, 18:14:44 »
Iemand een zielige exhibitionist noemen nodigt niet echt uit tot uitwisseling van ideeen. Sowieso waren de berichten op zijn hyve van een erg laag niveau.
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2008, 18:14:59 door Poek »

Refalm

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2008, 18:28:22 »
Iemand een zielige exhibitionist noemen nodigt niet echt uit tot uitwisseling van ideeen. Sowieso waren de berichten op zijn hyve van een erg laag niveau.
Ja daar heb je misschien wel gelijk in. Maar zijn acties werken erg averechts, en het is zeer schadelijk voor de rest van ons niet-vleeseters.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #4 Gepost op: 15 maart 2008, 18:55:10 »
Ja, check de draden die An geeft.

Ik denk trouwens dat 'vegetarisch Nederland' net zo divers is a's 'vleesetend Nederland', dus een algemene mening zul je nooit horen.

Refalm

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #5 Gepost op: 15 maart 2008, 19:11:05 »
Ja, check de draden die An geeft.

Ik denk trouwens dat 'vegetarisch Nederland' net zo divers is a's 'vleesetend Nederland', dus een algemene mening zul je nooit horen.
Nee, dat weet ik, en dat was de intentie ook helemaal niet :)

Kiwi

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #6 Gepost op: 09 april 2009, 08:05:57 »
Vegan Streaker is weer eens in het nieuws: hij is opgepakt voor het bevrijden van nertsen.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #7 Gepost op: 09 april 2009, 10:00:54 »
goh.. toch jammer zulke figuren.. snap echt niet wat ze denken te bereiken met zulke acties...
(ja ik snap wel wat hun idee is, maar geloof niet dat het op enige wijze constructief meewerkt aan een oplossing... en pfff nu is het maar te hopen dat hij niet net als de nertsen bevrijd wordt door zijn vriendjes... anders zal hij ook de hongerdood moeten sterven  ;D
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #8 Gepost op: 09 april 2009, 12:58:05 »
 ;D

Wat mij betreft is hij slechte reclame voor het veg*isme, maar ik snap wel waar het vandaan komt. Als je in dat wereldje zit en constant hoort over alle gruweldaden die dieren worden aangedaan, dan is het niet zo vreemd dat je er een aantal tussen hebt zitten die het met geweld willen oplossen. Ik mijd zoveel mogelijk al die nare dierenellende-berichten, want je wordt er niet vrolijk van en een gewelddadige actie lijkt dan ineens niet zo erg.


colapunk

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #9 Gepost op: 09 april 2009, 19:41:54 »
nouja, de viegun striekert doet imho best okeje acties, behalve dat ik hem maar een mediageil mannetje vindt. ik heb wel eens een woordje met hem gewisseld (ben kraker/activist, vandaar), maar het eerste wat hij doet is zeggen: ik ben peter, misschien ken je me wel als de vegan streaker!
ook is heeft hij een streakactie gedaan op de pinksterlanddagen, een anarchistisch festival. dat mag wel preken voor eigen parochie heten niet? maargoed, hij had weer even zijn felbegeerde aandacht...

over dierenrechtenactivisme in het algemeen: niet mijn kopje thee, en ik zou zeker niemand bedrijgen, maar ik ben zeker solidair met acties die de dierenindustrie dwarsbomen/geld kosten.

[disclaimer] beste meneer of mevrouw aivd, ik ben verder geen dierenrechtenactivist. [/disclaimer]

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #10 Gepost op: 11 april 2009, 17:57:18 »
(ben kraker/activist, vandaar)

Citaat
[disclaimer] beste meneer of mevrouw aivd, ik ben verder geen dierenrechtenactivist. [/disclaimer]

 ???

Logisch.

Kiwi

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #11 Gepost op: 11 april 2009, 18:32:01 »
Dat kan toch, niet iedere activist is een dierenrechtenactivist. :P
Overigens is Veganstreaker nu ook verdacht van brandstichting. ::)
« Laatst bewerkt op: 11 april 2009, 19:04:14 door Kiwi »

marijke01

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #12 Gepost op: 09 november 2009, 22:14:41 »
Ik vind het een soort Volkert in de dop, maar dan naakt.

Arthur

Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #13 Gepost op: 17 november 2009, 22:30:00 »
Iemand een zielige exhibitionist noemen nodigt niet echt uit tot uitwisseling van ideeen. Sowieso waren de berichten op zijn hyve van een erg laag niveau.

My thoughts exactly. Daarmee maak je jezelf ook een zielige verbale exhibitionist.

Iedereen kan van alles vinden maar hij staat wel vol overtuiging voor zijn ideeën zonder daar ook maar iemand kwaad mee te doen.

Ol vind sommige reacties in deze thread zorgwekkender dan de acties van deze streaker.
« Laatst bewerkt op: 17 november 2009, 22:32:45 door Arthur »

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Vegan Streaker: loser of held?
« Reactie #14 Gepost op: 18 november 2009, 08:46:31 »
Sommige draadjes moet je pas opgraven als ze actueel zijn.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!