Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

jacoba

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #320 Gepost op: 27 juni 2010, 16:35:34 »
Dank voor jullie antwoorden. Ik heb daarna gegoogled op calciumsulfaat en -chloride. Een hele geruststelling dat ik toch niet ongemerkt dierlijk stremsel heb gegeten. Maar het is vreemd dat AH zelf toegaf dat het om een dierlijk stremsel gaat. Het personeel van de AH (Rotterdam-Zuid) had speciaal voor de veganiste met het hoofdkantoor gebeld, vertelde ze. Misschien moet ik de bedrijfsleider van een andere AH vragen dit nog eens te doen.

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
« Reactie #321 Gepost op: 27 juni 2010, 16:54:58 »
Ik wist niet eens dat dat kon, bellen met het hoofdkantoor.
Supercalifragilisticexpialidocious!

« Reactie #322 Gepost op: 27 juni 2010, 17:54:08 »
Ik wist niet eens dat dat kon, bellen met het hoofdkantoor.

Sssshht... verraad je Rotterdamse collega's nou niet...
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #323 Gepost op: 27 juni 2010, 18:11:07 »
Misschien kan het wel hoor, SM's kunnen meer dan ik, maar het is in mijn filiaal nog nooit gedaan volgens mij, wij doen altijd alles met die winkelhelpdesk, die mailtjes maar half lezen en dan terug sturen "je moet de procedures volgen" (ik ben een beetje pissed omdat ik een behoorlijk fraudegeval ontdekte, in overleg met SM om hulp vroeg en toen dat antwoord kreeg).

Maar als het via de winkelhelpdesk ging, kan het best zijn dat ze snel antwoord hebben gegeven ipv van goed. Je kan het dan het beste via de klantenservice op de site nog eens proberen, die nemen wat meer tijd. En bovendien zit er dan niemand tussen die mogelijk iets verkeerd begrepen kan hebben.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #324 Gepost op: 30 juni 2010, 17:36:52 »
Hier waren de pakken tofu en tofubewerkingen (gehakt, gekruide blokjes) in de bonus.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline Valkyrie

• **
  • 57
« Reactie #325 Gepost op: 30 juni 2010, 23:28:51 »
Hier waren de pakken tofu en tofubewerkingen (gehakt, gekruide blokjes) in de bonus.

Ja hier ook gister. ^^
En de sojamelk ook.

Offline LelleL

• 3.652
« Reactie #326 Gepost op: 06 juli 2010, 17:12:07 »
Ze hebben nieuwe 'hamburgers' bij de AH, burger Royaal, per 4 verpakt.
Zijn wat dikker dan de gewone en zien er best lekker uit.
Strakjes voor het eerst proberen, dus ik ben benieuwd.

Offline haantje

• 5.068
Re:Tivall
« Reactie #327 Gepost op: 06 juli 2010, 17:17:13 »
Heeft iemand de nieuwe chipolata bbq worstjes en/of de 'burger royaal' van Tivall http://www.tivall.nl/content.asp?id=2 al geproefd?
Lekker? Vies?

Je loopt achter, Lelle  :P
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Valkyrie

• **
  • 57
« Reactie #328 Gepost op: 06 juli 2010, 17:17:45 »

Laat je het even weten of ze te nassen zijn?  :)

Offline LelleL

• 3.652
Re:Tivall
« Reactie #329 Gepost op: 06 juli 2010, 17:26:35 »
Heeft iemand de nieuwe chipolata bbq worstjes en/of de 'burger royaal' van Tivall http://www.tivall.nl/content.asp?id=2 al geproefd?
Lekker? Vies?

Je loopt achter, Lelle  :P

Ahhh maar ten tijde van die post had ik de worstjes wel al ontdekt! Ik dacht dat ze nog heel nieuw waren, zag ze zaterdag voor het eerst.
Ik laat t iig even weten hoe ik ze vond.

Edit: Nieuw, niet ieuw.
« Laatst bewerkt op: 06 juli 2010, 18:23:31 door iLelle »

Offline Nevyn

• 1.426
« Reactie #330 Gepost op: 06 juli 2010, 17:43:57 »
ieuw of nieuw?  ;)

Offline willem

• 2.430
  • Geslacht: Man
« Reactie #331 Gepost op: 08 juli 2010, 11:49:57 »

Laat je het even weten of ze te nassen zijn?  :)
Ik heb ze op twee manieren geprobeerd, als grote snack en in stukjes gesneden als vulling bij een pastasaus.
Het eerste viel wat tegen. Er zit niet veel smaak aan. De structuur is wel goed. Misschien is het gegeven dat er niet veel smaak aan zit wel goed, want dan kun je het lekker marineren. De tweede bereiding gaf geen toegevoegde waar aan de balletjes die ik ook regelmatig in kleinere stukjes snijd voor de saus.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Valkyrie

• **
  • 57
« Reactie #332 Gepost op: 09 juli 2010, 14:17:00 »
Duidelijk.  ;D

Offline Draek

• 4.449
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #333 Gepost op: 09 juli 2010, 16:40:36 »
Bij AH heb je rijstemelkchocolade :) Ontdekte het gisteren. Is geproduceerd door Bonvita.
Jammer alleen dat het niet fair trade is.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline xCretin

• *
  • 14
« Reactie #334 Gepost op: 16 juli 2010, 13:44:09 »
Bij AH heb je rijstemelkchocolade :) Ontdekte het gisteren. Is geproduceerd door Bonvita.

Ik heb ooit Rijstemelk (Rice Dreams ofzo heet het merk) gedronken en ik vond het niet lekker, ik vind Soya melk lekkerder van smaak. Heb je de rijstemelkchocolade ook geprobeerd, en zo ja, was het wat?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd ik ga dus opletten als ik bij de AH ben, gewoon om een keer te proberen.
Wel jammer ja, dat het dan weer niet fair trade is :(. Ik let ook steeds vaker op het fair trade label als ik ooit een reep chocola koop. Ik zou zoooo graag een vegan chocolade soort vinden die lekker is (het liefst geen pure choco want dat vind ik niet echt lekker) én ook nog eens fair trade is...

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #335 Gepost op: 21 juli 2010, 11:32:49 »
Gisteren de chipolata worstjes geprobeerd op de bbq. Ze zagen er een beetje uit als de vroegere vegetarische frikandellen, maar helaas, ik vind dat ze weinig smaak hebben, heel erg flauw. Knakworstjes zijn nog steeds favoriet, gevolgd door de braadworsten, die een stuk minder zijn maar in jus wel lekker worden. De chipolata worstjes voegen niet echt iets toe voor mij.   
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Draek

• 4.449
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #336 Gepost op: 21 juli 2010, 12:13:20 »

Ik heb ooit Rijstemelk (Rice Dreams ofzo heet het merk) gedronken en ik vond het niet lekker, ik vind Soya melk lekkerder van smaak. Heb je de rijstemelkchocolade ook geprobeerd, en zo ja, was het wat?

Gewoon sojamelk vind ik ook wel lekkerder. Maar Rice Dream chocomelk vind ik wel lekker. De rijstemelkchocolade is ook lekker.

Citaat
Ik ben eigenlijk wel benieuwd ik ga dus opletten als ik bij de AH ben, gewoon om een keer te proberen.
Wel jammer ja, dat het dan weer niet fair trade is :(. Ik let ook steeds vaker op het fair trade label als ik ooit een reep chocola koop. Ik zou zoooo graag een vegan chocolade soort vinden die lekker is (het liefst geen pure choco want dat vind ik niet echt lekker) én ook nog eens fair trade is...

De bonvita in de natuurwinkel is lekker. fairtrade en biologisch. Qua puur heb je meer keuze. Van verkade bijvoorbeeld. Die hebben ook 1 die minder sterk puur is en een die sterk puur is.
Stem op de Partij voor de Dieren

« Reactie #337 Gepost op: 05 september 2010, 03:23:58 »
Heeft iemand anders wel eens last van schimmel op de puur&eerlijk kaas van Albert Heijn? Vandaag was nu al de derde keer dat ik een ongeopend pakje zo weg kon gooien omdat het er groen van zag.
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

Kiwi

« Reactie #338 Gepost op: 05 september 2010, 10:39:02 »
Ik zou het dan niet weggooien, maar terugbrengen naar de AH en mijn geld terugvragen (mits de tht-datum nog niet verstreken was).

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #339 Gepost op: 05 september 2010, 10:52:36 »
Nee, geen last van. Staat je koelkast koud genoeg?
Dan nog vind ik dat het niet mag schimmelen zolang de datum niet verstreken is.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.