Citaat van: Dragonoid op 31 mei 2003, 19:12:04Hoeveel brownies haal je uit deze hoeveelheid?één hele grote
Hoeveel brownies haal je uit deze hoeveelheid?
Ik ga de brownies zo maken, ik heb alles al in huis. Ik ga er walnoten in doen, die heb ik vanmiddag speciaal hiervoor gehaald (bij De Natuurwinkel, uit de bulk). Maar AH verkoopt ook allerlei ongezouten noten, ook walnoten.
Te laat, de brownies zijn al klaar. En.... ze zijn GODDELIJK Gewoon in een klein cakeblik gebakken. Echte brownies horen volgens mij zelfs een beetje nattig te zijn, of vergis ik me?
brownies2 koppen bloem2 koppen suiker1/2 kop cacao1 tl bakpoeder1/2 tl zout1 kop water1 kop olie1 tl vanille1/2 kop gehakte notenmeng de droge ingredienten. roer dan het water, de olie en de vanille erdoor. meng daarna de noten erin. doe het in een ingevet bakblik. bak het een half uur op 175 graden C.
ff naar de natuurvoedingswinkel.
ik ben ook van plan om die brownies eens te gaan bakken, maar nog een (stom?) vraagje, onder die koppen, welk formaat praten we dan over?
Zijn Digestives van Verkade vegan? Of weet iemand vegan Digestives? En hoe maak je daar ook alweer een taartbodem van?