Van het oude forum:
"twee koppen bloem, één kop suiker, halve kop olie, twee eetlepels bakpoeder, één eetlepel baking soda (of calciumcarbonaat, te halen bij de apotheker) De boel mixen en dan sojamelk toevoegen (ca. één kop) tot het de juiste dikte heeft. Daarna kun je de rest toevoegen: rozijnen, maroc, marihuana, (...)"
"Je smelt dus de boter (niet koken!). Je smijt er een goede hoeveelheid eigen teelt wiet (in kleine stukjes: veel werk) bij, roert zo wat. De hasjolie (het gore spul wat ook aan je vingers gaat zitten als je aan het toppen bent) ofzo, verwijdert zich vervolgens van de wiet en gaat dan in de gesmolten boter zitten. (eigenlijk zou je dit al stoned moeten doen voor een adequate beschrijving , aan de andere kant ontkom je niet aan een licht gevoel door wat er vrijkomt, waarschuwing: de geur blijft ook nog wel even hangen.) De gesmolten boter ziet er dan ook niet meer uit als gesmolten boter maar als bruine zut. Dit duurt allemaal niet zo lang hoor, een minuut of 5? Het is meer een kwestie van gevoel. Dan zit die wiet er dus nog in, dus je gooit het door een zeef, de wiet gooi je weg en die bruine substantie gebruik je om cake te maken. Zelf ooit een joekel van een arretjescake (laat het mijn oma niet horen!) mee gemaakt, in het geheel niet veganistisch, maar hij deed het op zich goed, mag ik wel zeggen Dan weet je het, dunkt me . "
De namen heb ik maar weggelaten.